2018. július 16., hétfő

Writer's Book Tag













Kedves Dalma! Köszönöm szépen a kihívást! Egy kicsit megkésve, de én is meghoztam a válaszaimat. :)

Első vázlat - Egy könyv vagy sorozat, amit még nem olvastál:
Sarah J.Maas: Tüskék és rózsák udvara.
Bevallom őszintén félek tőle. Félek, hogy hatalmas csalódás lesz a számomra. Az írónő másik híres könyve, az Üvegtrón nekem nagyon nem tetszett.
Bár a fülszövege alapján érdekesnek tűnik a könyv...tartok tőle, hiába szeretném elolvasni.

Második vázlat - Egy könyv vagy sorozat, amit második olvasásra már nem szerettél annyira:
Ilyen szerencsére nekem nincs. Amit elsőre nagyon szerettem olvasni, azt később is ugyanúgy hanem jobban szerettem.

Végső vázlat - Egy könyv vagy sorozat, amiért sokáig oda voltál:
Benina: Bíborhajú. Ez a sorozat volt első Vörös Pöttyös olvasmányom, amelynek hatására kezdtem el még többet olvasni, mint előtte. Imádom történetét még most is, de mivel évek óta várnunk kell az 5.részre, így már talán nem rajongok érte annyira, mint évekkel ezelőtt. Viszont még most is szeretem és mindig kedves lesz a számomra.

A karakterek halála - Egy könyv vagy sorozat, amit megsirattál:
Cassandra Clare: Pokoli szerekezetek.
Drága Will...még most is imádlak. 💜
Emlékszek, hogy este volt, mikor a végére értem a történetnek és elsírtam magam.. :(

Lyukak a sztoriban - Egy könyv vagy sorozat, amiben csalódtál:
Abbi Glines: Ha az enyém lennél.
Nagyobb csalódás nem is lehetett volna. Molyon is 1 csillagra értékeltem, ami nálam nagyon ritka dolog.

Írói válság - Egy könyv vagy sorozat, ami nem fejeztél be:
Ilyenre nem emlékszek.. Ha egy könyvbe belekezdek, azt végig is olvasom. A megkezdett sorozataimat pedig szeretném folytatni, de ha erre vonatkozott esetleg a kérdés, akkor pl.a Lauren Kate: Fallen sorozatát még nem olvastam végig, de tervbe van véve.

Visszajelzés - Egy könyv vagy sorozat, amit bárkinek ajánlanál:
Könnyű kérdés! :D
Böszörményi Gyula: Ambrózy báró eseteit mindenkinek csak ajánlani tudom! :)

Kihívottaim: 
- Berni45
- ladydark
- La_ra
Ha van kedvetek töltsétek ki ti is! :)


2 megjegyzés:

Jóga párna / Green-Echo / 🌱