2020. november 26., csütörtök

Bélelt, fekete, pillangós leggings | Traxis.hu |

 Kedves Olvasóim!

Ahogy a napokban említettem már nektek érkezett egy csomagom a Traxis.hu webáruháztól, amelyet ezúton is köszönök szépen! A táska és a pénztárca mellett egy bélelt leggingset is választottam magamnak. 


https://www.traxis.hu/

Eddig nem igazán hordtam leggingset, bár őszintén szólva szemeztem már velük egy ideje. Általában farmert szoktam hordani, de nem mindig van hozzájuk kedvem. Most, hogy beköszöntött a hideg és lassan itt a tél is, előkerültek a bakancsok és a csizmák is. Az utóbbi években többször tapasztaltam azt, hogy a csizmámba nem megy bele a lábam, mert túl vastag a farmerem. Viszont a leggingssel nincs ilyen problémám, így nem is értem hogy nem jutott eszembe hamarabb beszereznem jó néhány bélelt leggingset a hideg időkre. 

👉 Leggingsek 👈

A Traxis webáruházban igen bő a kínálat leggingsek tekintetében is, de most egy bélelt, fekete színű, pillangó mintásat választottam. 

Jó magam a plusz size lányok/nők táborát erősítem, ezért számomra nehezebb megfelelő méretű nadrágot találnom. Viszont a legginsekben az is nagy pozitívum, hogy gumis a derekuk, ezáltal jól nyúlnak és kényelmes viseletet nyújtanak akár egész nap. Persze fontos megjegyezni, hogy a leggings az nem nadrág. Én mindenképpen hosszított pulóverel, tunikával vagy hosszított inggel, ingruhával fogom hordani, amelyek takarják a fenekemet. 

Izgultam, hogy jó lesz a méret, de szerencsére teljesen jó lett. L/XL méretben rendeltem meg, amely tökéletes lett az én 46-os nadrág méretemre. Kellemesen simul a testemre és finom, puha az anyaga. A bélelése miatt pedig melegen is tart, így télen is tudom majd hordani. 

Mindenképpen sötét színt szerettem volna választani, ezért is rendeltem meg feketében. Kifejezetten tetszik, hogy az oldalát fehér pillangók díszítik. Aranyos és jól feldobja ezt az egyszerű, de nagyszerű fekete leggingset. 

Én az utcán fogom viselni, mert szerintem nagyon csinos, de ha ti esetleg nem szeretnétek a hétköznapokon hordani, akkor nagyon tudom ajánlani akár sportolásra is. Nagyon rugalmas, elasztikus az anyaga és kényelmes lehet tornázás vagy akár futás közben is. 

Pontos méretek:

Derék: 60-100 cm

Csípő: 80-120 cm

Hossz: 100-110 cm

Anyaga: 

85% spandex

15% poliamida 

Nagyon tudom ajánlani mindenkinek a Traxis webáruházban megvásárolható Bélelt, fekete színű, pillangó mintás leggingset, mert nagyon kényelmes, meleg és sokrétű ruhadarab, amelyet a hétköznapokon is tudunk viselni, de akár sportolásra is tökéletes választás lehet!

Te is szeretnél egy szuper kényelmes leggingset? Ide kattintva biztosan sikerrel jársz: Leggingsek 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LOLMARKT/ Egyedi pólókat terveztem