2017. szeptember 3., vasárnap

🎆🎁Nyereményjáték! Nyereményjáték! 🎁🎆

Itt az ősz, ezért úgy gondoltam, hogy megleplek titeket egy nyereményjátékkal. :)

Nyerj 3db LOL könyvjelzőt!
A játék szeptember 3.-tól szeptember 30.-ig tart.
Eredményhírdetés október 1. (vasárnap).
Egy új bejegyzésben fogom feltüntetni a nyertes nevét.
(1 nyertes lesz.)

Hogyan nyerhetsz? 
• Kedveld a Henrietta blogja facebok oldalát
• Iratkozz fel a blogomra
• Írd meg akár ide, akár a facebook posztom alá, hogy melyik a kedvenc LOL könyved. Illetve azt, hogy milyen néven iratkoztál fel és kedvelted az oldalamat.  :)

 Sok sikert kívánok mindenkinek! :)
/Külföldre is postázok!/

Henrietta

25 megjegyzés:

  1. Kedvenc? Hm..mindegyiket imádom. De mivel választanom kell, ezért a Szívzűrterápia strébereknek c. LOL könyvet választanám. Zuhanykirály a favorit!
    Orosz Réka néven iratkoztam fel, és kedveltem az oldaladat!❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, nem éppen egy könnyű kérdés. :D
      Köszönöm szépen!
      Sok sikert kívánok! :)

      Törlés
  2. Az eddig olvasott LOL-okat nagyon imádtam, ám történet szempontjából nekem talán a Toplistás szerelem volt, amit nagyon a szívembe zártam:)
    Jasmine O'Donoghue néven kedveltem az oldalad és iratkoztam fel:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Sok sikert kívánok neked is! :)

      Törlés
  3. Szia!
    Igazából mindegyik LOL-os könyv a kedvencem, de a legnagyobb mégis a Szívzűrterápia strébereknek. :) Seres Klementina néven kedveltem a facebook oldalad és iratkoztam fel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a feliratkozást! Sok sikert! :)

      Törlés
  4. Szia, az én kedvencem, a Cinder és Ella, amelynek szerencsére, érkezik a folytatása <3
    Nikolett Varga néven iratkoztam fel ide és a faacebookra is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, már nem kell sokat várni a folytatásra! ^^
      Köszönöm szépen! Sok sikert kívánok neked is! :)

      Törlés
  5. Szia! Az én kedvenc LOL-om a Lángra lobbant nyár. Kovács Alexandra néven iratkoztam fel ide is meg facebookra is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen a részvételt! Sok sikert kívanok neked is! :)

      Törlés
  6. Szia :) Mindegyik LOL könyvet imádtam, nagyon nehéz választani közülük. 😍 De a Cinder és Ella a legeslegjobb 💓. Vass Szilvia néven iratkoztam fel .:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^ Köszönöm szépen a részvételt! Sok sikert! :)

      Törlés
  7. Szia:) A kedvenc LOL könyvem a Szívzűrterápia strébereknek, eddig egyik újabb LOLnak sem sikerült überelnie, bár a Cinder és Ella megközelíti a szintjét :D
    Itt Eszter Anna Krizsán, facen Krizsán Eszter néven követlek:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen, hogy jelentkeztél a játékra! ^^ Sok sikert kívánok neked is! :)

      Törlés
  8. Szia! :)
    A kedvenc LOL könyvem a Rocksztárt Kaptam Karácsonyra,és Alexandra Mida néven követtelek be itt és facebookon is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Köszönöm szépen, hogy jelentkeztél a játékra. :) Sok sikert! :)

      Törlés
  9. Szia! Nehéz kérdés, de ha választanom kéne, akkor Kelly Oramtől a Cinder és Ella... mondjuk ha jön a következő rész, lehet le fogja taszítani az elsőt a trónról.:D Kelly könyvei valahogy mindig a sokszor olvasott könyveim között vannak.
    Dani Adél néven lájkoltam és iratkoztam fel.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nekem is Kelly a kedvenc írónőm a LOL könyvek író közül. Viszont nekem nem a Cinder&Ella a kedvencem tőle, hanem a Csókelvonó kockáknak. :)
      Köszönöm szépen a részvételt! Sok sikert kívánok neked is!

      Törlés
  10. Szia! :) Köszönöm a lehetőséget, a kedvenc LOL könyvem talán a Kivédhetetlen szerelem. Tetszikeltem a Facebook oldalt és feliratkoztam Ágika néven. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen a részvételt! Sok sikert kívánok neked is! :)

      Törlés
  11. Szia! ^^

    Igazából nem vagyok egy hatalmas könyvmoly,de mint LOL könyv a kedvencem a "Szívszűzterápis strébereknek".Felejthetetlen és örök kedvenc marad <3.
    Nyomtam egy tetsziket a Facebook oldaladra Timi Kolozsi néven és feliratkoztam a blogra Diamant Vampdem néven.
    Köszönöm én is a lehetőséget,valamint sok sikert kívánok mindenkinek! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ^^
      Nagyon szépen Köszönöm! Sok sikert kívánok! :)

      Törlés
  12. A kedvencem volt eddig a Mirre jó a rosszfiú? Szép Klaudi néven lájkoltam fbn ♥

    VálaszTörlés
  13. LEZÁRVA!
    Mindenkinek köszönöm szépen a részvételt! Holnap jövök a nyertes nevével! :)

    VálaszTörlés

Jóga párna / Green-Echo / 🌱