2019. május 31., péntek

Ősz hajszálak? 😱 Gray Away spray

Nemrégiben történt velem egy váratlan esemény, amely nagyon megijesztett és sokkolt engem. Ekkor jelent meg az első ősz hajszálam.
Eleinte nem zavart, de később megjelent még egy új szál....majd még egy és teljesen megrémültem, hiszen még fiatal vagyok (23 éves) és természetes fekete hajam, így még jobban látszódnak benne az ősz hajszálak.
Féltem, hogy egy napon arra ébredek, hogy tiszta fehér az egész haj koronám.
Ezért mindenképpen szerettem volna tenni valamit ellene, mert bizony maguktól nem fognak eltűnni az ezüstösön csillogó, ősz hajszálak.
A Claude Bell lehetővé tette a számomra, hogy a Grey Away Hair Sprayt, kifejezetten az őszülés elleni készítményüket teszteljem és megosszam róla a véleményemet Nektek.
A Grey Away egy teljesen új készítmény, amely során az ősz hajszálak visszanyerik az eredeti hajszínüket.
Maga a kezelés gyors, egyszerű és kellemes.

Saját véleményem....

Nagyon izgultam, hogy milyen is lesz számomra ez a spray. Pozitívan álltam hozzá és lelkiismeretesen használtam a terméket. Amit tapasztaltam azaz volt, hogy valóban egyszerű és könnyű volt használni. Én reggelente használtam fésülködés után, hogy napközben kitudja fejteni a spray a hatását.
Az őszülés nagy mértékben függ az örökölt tulajdonságoktól.
Sajnos a genetika ellen a hajfestésen kívül nem igen tudunk tenni. Az én családomban is, apai ágon szinte mindenki hamar kezd őszülni.
A hajszálak ásványi anyagokból, nyomelemekből és vitaminokból épülnek fel. Ezért fontos, hogy kiegyenyensúlyozottan és egészségesen táplálkozzunk, mert a hajunkon is meglátszik, hogy milyen ételeket fogyasztunk. A spray használatakor erre is oda figyeltem. Sok zöldséget fogyasztottam és igyekeztem mindennap eleget mozogni, valamint sok folyadékot fogyasztani.
A legfontosabb vitaminok a haj színének megőrzéséhez a B5 vitamin és a réz. B5 vitamin található például a teljes kiőrlésű gabonákban, a rizsben, a tejben, a tojásban, a paradicsomban, az avokádóban és a brokkoliban. Én leginkább paradicsomot fogyasztottam ezek közül.
Ha réz hiányunk van, annak az első biztos tünete az ősz hajszálak megjelenése.
A szervezet elsavasodása is negatívan befolyásolhatja a pigmentek előállítását. Hajunk természetes színét segíthetünk megtartani, ha friss gyümölcsöket és zöldségeket fogyasztunk.
Az őszülésnek egyéb okai is lehetnek. Ilyen például a stressz. Én is a stressznek köszönhetem leginkább az ősz hajszálaimat. Stresszre tudom nektek ajánlani a citromfű, levendula, komló és macskagyökér teát és az étcsokoládét. Előbbieknél arra figyeljetek, hogy a teázgatás közben ne használjatok fém kanalakat, szűrőt és teatojást sem, mert azok elveszik a gyógynövények jótékony hatásait. Használjatok inkább fából készült termékeket. Ez csak egy kitérő volt, de gondoltam megosztom veletek ezeket is segítségként, ha netán ti is sokat stresszelnétek. ☺
Visszatérve a spray-re, használat előtt érdemes felrázni a flakont. Száraz hajra kell fújni, befedve a kezelni kívánt területet.
Napi rendszerességgel használjuk, 2-3 héten keresztül. Miután elértük kívánt hajszínt, csökkentsük a használatát heti 2 alkalomra.
28. nap után használjuk rendszeresen egyszer egy héten, hogy megakadályozzuk az új ősz hajszálak megjelenését.
Szerettem használni a terméket, mert az illata semleges volt és a hajamat sem zsírosította. Végül úgy döntöttem,hogy még egyszer kipróbálom a kezelést, mert még maradt néhány ősz hajszálam a hajam bal oldali részén.
Összességében valóban működött a spray és az ősz hajszálaim nagy része visszaszerezte az eredeti hajszínét.
Ha ti is küzdötök az ösz hajszálakkal, mindenképpen próbáljátok ki a Grey Away sprayt! 

11 megjegyzés:

  1. Kedves Henrietta!Nagyon jó volt olvasni, amit a Gray awayről írtal,mert èn is kiszeretnèm probàlni,mert vannak fehèr hajszàlaim.Kèrdesem lenne,hogy a szèp eredeti szin mellett a haj puhasagàt is visszakapja?Hiszem a feher hajszàl vastagabb,durvabb tapintàsú.Köszönöm:Tímea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Tímea!
      Nagyon örülök, hogy tetszett a bejegyzés és köszönöm szépen a kommentedet! :) A hajtöveknél sajnos nem lett oly annyira puha, mint a nem ősz hajszálaim, de valamivel azért kellemesebb lett a tapintásuk. És a kókuszolajat és az argánolajat tudom neked ajánlani, a spray használata mellett. Nekem ez a kettő szokott segíteni. :)

      Törlés
  2. Kedves Heni !
    A termék milyen összetevőkből áll ? Mennyire természetes, egészség szempontjából káros összetevőt tartalmaz -e?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A termék aktív összetevője a Vaszabi (Wasabia japonica) kivonata, ami a keresztesvirágúak családjába tartozik, és természetes körülmények között Japán hegyvonulatai és folyói mentén nő.
      A többi összetevő stabilizálja a főösszetevőt és a GREY AWAY-nek kozmetikai minőséget ad. :) Nem tartalmaz olyan összetevőt, amely káros lenne az egészségre. :)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  3. Nagyon szèpen köszönöm Kedves Heni a vàlaszodat!Szeptemberben meg is veszek a haj sprayt ès ìrni is fogok,ha màr vissza jött az eredeti vörös hajszíne.Ezek szerint minden hajszínre jó?Nekem eredeti vörös a hajam ès nem szeretnèm,hogy ősz legyen.Majd igyekszem az olajokat hasznàlni,hogy puja legyen a hajam.

    VálaszTörlés
  4. Ja esetleg adnàl kedves Heni email címet, akkor küldenèk majd fotokat a hajamról.Elèg 1 spray a hosszú hajra szerinted?

    VálaszTörlés
  5. Kedves Henrietta!
    Azt szeretném kérdezni, hogy a Grey Away tartalmaz Alpha reductase nevű összetevőt?
    Nagyon fontos lenne számomra, hogy ne, mert akkor nem alkalmazhatom.

    VálaszTörlés
  6. Henrietta ! Mennyi pénzért írtad le ezeket a hazugságokat! Két flakont elhasználtam hatása semmi. Ne dőljetek be ilyen mocskoknak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Semmilyen pénzt nem kaptam, ez az őszinte véleményem volt a termékről. Néhány hajszálam őszült, így nekem segített. Sajnálom, hogy neked nem vált be a termék. Szép napot

      Törlés