2018. június 26., kedd

Zenzero rendelés 💜 + NYEREMÉNYJÁTÉK! 💙

Sziasztok!
Pár hete, hogy rátaláltam a Zenzero oldalára és lehetőségem volt együttműködni velük. :)
Köszönöm szépen Zenzero! 
-20% kupónkód -> HD20
Lássuk is, hogy miket rendeltem:

1.) Lufis füzet

Amint megláttam ezt a jegyzetfüzetet rögtön megtetszett és terveim vannak vele kapcsolatban, amelyet szeretnék majd veletek megosztani a következő hónapban. Arra a döntésre jutottam, hogy én is bele vágok a bulet journal készítésbe. Sok helyen jártam már, de eddig még nem találtam olyan füzetet, amely igazán tetszett volna. Viszont ez a jegyzetfüzet nagyon illik a személyiségemhez is! :) Ráadásul kemény fedeles is, így még tartósabb lesz, mintha csupán egy egyszerű füzet lenne. Belül sima lapok találhatóak meg benne. Elég vastagok a lapok, így szerintem filccel is nyugodtan írhatunk/rajzolhatunk bele, nem fog átütni a másik oldalra.  A füzet mérete A5.
Az ára: 859.-

2.) Gyöngyház angyalka medál

Nagyon szeretem az angyalos ékszereket, ezért már régóta szerettem volna egy szép, angyal medálos nyakláncot. Ez a medál élőben még szebb és különlegesebb, mint a fotókon. Még nem láttam hozzá hasonlót egyik weboldalon és ékszerboltban sem, így biztosan nem fog velem szembe jönni az utcán egy ugyanolyan medál, mint ő. :)
Nagyon sokat fogom hordani abban biztos vagyok!
Azon kívül, hogy nagyon szép ez a medál, rendelkezik azzal a tulajdonsággal is, hogy színjátszó kagylóhéjból készült. A medál csepp formája pedig kecsesebbé teszi a nyakat. :) Az angyalka feje  roppantott, hegyikristály gyöngyből készült. A medál teljes hossza kb.4 cm. Nekem ez tökéletes, mert nem szerettem volna túlságosan nagy medált hordani a nyakamban. De ez számomra tényleg a legjobb választás volt. Megsúgom nektek, hogy ő a kedvencem a rendelésből. ;)
Az ára: 690.-

3.) Unikornis nyaklánc

Az Unikornis minta mostanában sok helyen megjelenik. Legyen az akár ruha, szépségápolással kapcsolatos dolgok vagy pl.ékszerek. Nekem eddig még sosem volt unikornisos ékszerem, így amikor megláttam őt a weboldalon, úgy gondoltam ideje annak, hogy nekem is legyen egy. :)
Többféle színváltozatban elérhető, de én az ezüst-kéket választottam, mert szerintem ez jobban illik
hozzám. Mint a képen is látható, picurka medálja van a nyakláncnak. Pár pici, ennek ellenére nagyon szép és én odáig vagyok érte. :) A medál pontos mérete: 1,5 cm. A nyaklánc teljes hossza pedig 40 cm. Nikkelmentes, így a fémre allergiások is nyugodtan hordhatják.
Az unikornist kékesen színjátszó tűzzománc rész díszíti.
Tökéletes ajándék lehet barátnőnek, testvérnek vagy akár unokahúgnak is. :)
Az ára: 2490.-

4.) Flamingós mini notesz

Nálam mindig van egy notesz, mert azokba szoktam írogatni a bloggal kapcsolatos ötleteimet, a könyves idézeteket, sütis recepteket...vagyis nagyon sok mindent.
Ami a leginkább megtetszett ebben a noteszben, az a mintája volt. Cuki flamingós és igazi nyári hangulatot áraszt. :) A mérete pedig praktikus, hiszen A7-es, így minden táskában elfér kényelmesen és nem kell attól félnem, hogy meggyűrödik esetleg. Sima lapok találhatóak benne.
Az ára: 119.-

NYEREMÉNYJÁTÉK 

Rólatok sem feledkeztem el. 😊 
Ezt a csodálatosan szép könyvjelzőt nyerheti meg egy olvasó! ☁

Feladatok:
- Légy rendszeres olvasója a blogomnak 👍 (Jobb oldalt tudtok feliratkozni a rendszeres olvasók közé.)
- Nyomj egy lájkot a Zenzero oldalára, mert megérdemlik a sok gyönyörű ékszer és egyebek miatt. 👍
- Majd írd meg hozzászólásban, hogy milyen néven teljesítetted az előző két feladatot és az e-mail címedet, amelyen majd értesíthetlek ha te nyertél. 👍
|Külföldre is postázok!|
A nyereményjáték 06.26-tól 07.10-ig tart!
Sorsolás 11-én lesz, a szülinapomon. 😊 
Sok sikert kívánok mindenkinek!

Köszönöm szépen a lehetőséget kedves Zenzero! ❤

15 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget! Csodálatos dolgokat szereztél be, s az a könyvjelző egyszerűen szemet gyönyörködtető!
    Bettina Szombati néven követtem be mindkét, a feltétekben megszabott helyszínt (tehát téged itt, s a Zenzero oldalát facebookon).
    email címem: bettina.szombati@gmail.com

    További szép napot kívánok!

    Üdvözlettel:
    Bettina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm! :)
      Sok szerencsét kívánok neked!
      Neked is szép napot!

      Törlés
  2. Drága Heni! Nagyon szép dolgaid lettek. :) Én is játszom, én is játszom! :)
    Judyt néven rendszeres lettem. :D
    E-mail címem: pindy86@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Judit! Köszönöm szépen!
      Sok sikert kívánok neked is! :)

      Törlés
  3. M. Martin néven vagyok felíratkozva és az e-mail címem: morovnyan.m@gmail.com
    Köszönöm a játékot és mindenkinek sok sikert.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm! Sok sikert kívánok neked is! :)

      Törlés
  4. Szia!
    Ennek a szép könyvjelzőnek nálam is lenne helye az aktuálisan olvasott könyvben.
    Itt Katalin Sz néven vagyok feliratkozva.
    Emai:katalin.szell@freemail.hu
    Köszi a játékot.

    Kati

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nagyon szépen köszönöm!
      Sok sikert! :)

      Törlés
  5. Szia!
    Fruzsina Fejes néven iratkoztam fel.
    E-mail : zsina.f@citromail.hu
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  6. Szia köszönöm a játékot! Szép napot😚

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia hugi! :D Addig nem vehetsz részt nyereményjátékban, míg el nem olvasod az egyik könyvemet! :P :D

      Törlés
  7. Szia! Köszi a játéklehetőséget. Csodaszép dolgokat szereztél be. A füzet és a notesz nálam mindent visz. Imádok jegyzetelni, idézeteket gyűjteni. Nálam is szép számban sorakoznak a jegyzetfüzetek, noteszok, és mindenféle füzet. Bár az angyalkás medál és a nyaklánc is csodás, de sajnos én nem hordhatok ilyesmit. Feliratkoztam rendszeres olvasónak és nyomtam egy like-ot face-en is Mester Henrietta néven. :D e-mail címem: masni3.hm@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Jelentkeznék én is és köszi a lehetőséget. :) Tényleg nagyon szép dolgokat szereztél. :) Vislóczki Dorina néven követtem eddig is a blogod és facebookon is ezen a néven likoltam. :) email címem: doro0507@gmail.com

    VálaszTörlés