2018. május 20., vasárnap

1. Blogszülinap ❤❤


Sziasztok! :)
Egy éves lett a blogom, így szeretnélek titeket meglepni egy nyereményjátékkal. 
Cassandra Clare: Elveszett lelkek városa című könyvét nyerheti meg egy szerencsés olvasó. A könyv kemény fedeles és védőborító található rajta. :)
Köszönöm szépen, hogy olvassátok a bejegyzéseimet, sokat jelent nekem. :)
Mit kell tennetek, hogy bekerüljetek a virtuáis kalapba?
> A Rafflecopter dobozt töltsétek ki.
Feladatok: Nyomj egy lájkot a facebook oldalamra:
https://m.facebook.com/Henrietta-blogja-1435125859903297/?tsid=0.1831216328922225&source=result
 Iratkozz fel a blogomra és válaszolj a feltett kérdésre, majd írd meg hozzászólásban, hogy milyen néven iratkoztál fel. :) 
> Csak is kizárólag magyarországi címre postázok.
> Akkor jelentkezz a nyereményjátékra, hogy ha Mpl csomagautomatába áttudod venni a nyereményedet.
• 1 nyertes lesz
•június 4-én sorsolok
•egy külön posztban fogom megírni a nyertes nevét
Sok szerencsét kívánok! :)

a Rafflecopter giveaway

48 megjegyzés:

  1. Gyöngyi Krafcsik-orbán néven iratkoztam fel. Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Először is: Boldog blogszülinapot kívánok!
    Rendszeres olvasónak Sukalac Mónika néven iratkoztam fel.
    Facebookon Ács Milán néven követem a blogodat.
    Köszönöm a lehetőséget! :-)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Lasancz Emma néven iratkozom fel.
    Boldog szülinapot kívánok, és köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  4. Szia! Ridély Rebeka néven iratkoztam fel. Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  5. Szia.

    Asztalos Norbert néven iratkoztam fel.

    VálaszTörlés
  6. Szia
    Köszönöm a lehetőséget.
    Herbály Judit néven tetszikeltem Facebookon és Vadoc8338 néven iratkoztam fel rendszeres olvasónak. :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Nagyon sok boldog blogszülinapot kívánok és köszönjük a lehetőséget! :) Vislóczki Dorina néven követem a blogod és facebookon is ugyanezzel a névvel követlek. További szép napot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen!
      Sok sikert! Neked is szép napot! :)

      Törlés
  8. Szia!
    Köszönöm a lehetőséget! :)
    Mindkét helyen Szombati Mercédesz néven követlek.

    VálaszTörlés
  9. Szia! noncsie néven iratkozam fel, facen Noémi Zelenák :) köszi a lehetőséget

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Köszönöm a lehetőséget:) Lázár Angéla néven iratkoztam fel.

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm a lehetőséget! :) Nagy Adrienn néven iratkoztam fel :)

    VálaszTörlés
  12. Szia,
    boldog blogszulinapot.
    A blogra Emi B, fb-re Emi Bányai neven iratkoztam fel.

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Boldog szülinapot és köszi a lehetőséget!
    Kedveltem és feliratkoztam, mindkettőt Viktória Móczár néven :)
    Szép napot!
    Viki

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Brigi Szabó néven iratkoztam fel :)

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Boldog szülinapot a blognak!
    Katalin Sz néven íratkoztam fel.
    Szeretem Cassandra Clare könyveit,lebillincselőek.
    Ha nyernék postán maradó csomagként tudom átvenni a nyereményt.

    Kati

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak Mpl csomagként tudom küldeni, ezért írtam, hogy csak akkor jelentkezz a játékra, hogy ha megtudod ezt oldani.

      Törlés
  16. Orbán Lászlóné néven követlek.

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Orbán Erzsébet néven iratkoztam fel.

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Nikolett Oláh néven jelentkeztem fel. :)
    Üdv.

    VálaszTörlés
  19. Szia! :)
    Köszönöm a lehetőséget! Hanna Bauer néven iratkoztam fel, facebookon pedig Elayna Covet néven lájkoltalak.

    VálaszTörlés
  20. Sziaa! :) Kata Reznek néven követlek. Köszönöm a lehetőséget és boldog blogszülinapot! :)

    VálaszTörlés
  21. Szia! Júlia Dumitrán néven követlek.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  22. Szia.Boldog szülinapot!Ilona Sjutiv néven iratkoztam fel és Ili Sütő néven követlek facebookon.

    VálaszTörlés
  23. Szia! :)
    Nagyon boldog blogszülinapot kívánok!
    Alessana Sy néven iratkoztam fel a blogodra :)
    További szép estét/napot/hetet :D :)

    VálaszTörlés
  24. Szia! :) Boldog blogszülinapot kívánok!
    Noémi Petik néven iratkoztam fel a blogra.
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés