2017. június 12., hétfő

Top 5 Vörös Pöttyös könyvsorozatom

Ebben bejegyzésben összegyűjtöttem 5 olyan Vörös Pöttyös könyvsorozatot, amelyek nagyon a szívemhez nőttek az évek során. :) 

5.
Maggie Stiefvater: Marcy Falls farkasai
Ez a sorozat első sorban azért nyerte el nagyon tetszésemet, mert a főszereplő lány, Grace roppant szimpatikus volt számomra, amiért ennyire független és erős volt. Ritka az ilyen főhősnő, főleg a Vörös Pöttyös könyvek terén, ezért ez egy nagy pozitívum volt ebben a trilógiában.
A negyedik részt még nem sikerült elolvasnom, de tervbe van véve az is. :)

4.
Benina: Bíborhajú
 A boszorka fénye volt az első VP könyvem és ez a könyv szerettette meg velem igazán az olvasást, ezért ez a sorozat mindig fontos lesz a számomra. :)
A Gideon végzetét ( az 5.részt) már nagyon várom, remélem hamarosan olvashatom majd. 
 
3.
Cassandra Clare: Pokoli szerkezetek
 Imádtam ezt a sorozatot, főleg az első és a második részét.
Ebben a trilógiában minden meg volt, amit én egy könyvben szeretek. 
Szerelem, mágia, harc, árnyvadászok és szerethető karakterek. 

2.
Jennifer A. Nielsen: A Hatalom trilógia
Király trilógia! Nagyon szerettem olvasni, mert ez nem éppen egy tipikus Young Adult könyv. Ebben a trilógiában egy fiatal fiú a főszereplő, aki rengeteg megrázkódáson és nehéz dolgon esett át. 
A középkorban játszódik és nagyon valóság hűen írja le a történetet az írónő. Izgalmas és remek  karaktereket ismerhetünk meg az olvasása során.

1.
Böszörményi Gyula: Ambrózy báró esetei
 És mi más lehetne a legelső, ha nem az Ambrózy báró esetei!
A 2016 év vége felé, télen ismerkedtem meg ezzel a sorozattal és már a legelső rész levett a lábamról. 
Azóta többször elolvastam minden részét, nemrégen pedig végeztem a Bitó és Borostyánnal, ami szintén hozta Böszörményi Úr írói szintjét. Fantasztikus volt újabb történetet olvasni Mili kisasszonyról és Richárdról. :)


Ez lett volna az én top 5 VP sorozatom. :) 
Köszönöm, hogy elolvastátok, további szép napot és olvassatok sokat! 😉
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱