2017. szeptember 24., vasárnap

Viszlát Szeptember! 👋 (Haul és e havi olvasmányok)

Szeptemberben összesen 8 új polclakóm lett. :)

A Könyvmolyképzőtől rendeltem két Rubin Pöttyös Szeretetcsomagot:













Első körben megrendeltem Cassandra Clare: Tűzpróba és és Kétszer száll alá az angyal című novelláját, amelyhez ajándékba kaptam Colleen Hoover: Point of Retreat című regényét.
Majd megrendeltem Ian Whybrow: A kisfarkas és Kate Saunders: Vörösharisnyás mentőakció című könyvét, amelyhez pedig az ajándék Tara Sivec: Életek és édességek volt.
Nagyon örültem mindkettő ajándék könyvnek! Ez úton is szeretném megköszönni a Könyvmolyképzőnek! :)

A szeptemberi hónapom igen fordulatos és izgalmas volt, hiszen többek között jelentkeztem az első molyos ajándékozós eseményhez, a Múlt és jelen ajándékozás 5.fordulójához. :)
Én már meg is kaptam a csomagomat, amely nagyon szuper és óriási öröm volt kibontani! Mintha csak karácsony lett volna. :D













Az ajándék könyvem Lorraine Heath: Mindent egy lapra című könyve volt. Nagyon örülök neki, hiszen már a megjelenése óta nagyon szerettem volna elolvasni.
Köszönöm szépen a csodás ajándékot Brigitta! :)

Nagy szerencsém volt hiszen a Blogturné nyereményjátékában én lettem az egyik szerencsés nyertes, így gazdagabb lettem egy csodás mesekönyvvel.:)
Köszönöm szépen Blogturné Klub!























Szeptemberi olvasmányok:
1. Virna DePaul: Rossz testvérrel ágyba bújni

Ettől a regénytől nem vártam túl sokat. Pont azt hozta, amire vágytam. Egy egyszerű romantikus, erotikus történet volt. A vége nekem egy kicsit összecsapott volt, mert szívesen olvastam volna még fejezetet, hogy hogyan is alakult az életük a főszereplőknek. Ezt a könyvet olyan olvasóknak tudom ajánlani, akik éppen egy könnyedebb és csajosabb regényt szeretnének olvasni.

2. Amanda Quick: Kristályok kertje

Sajnos ez a regény nem nyerte el a tetszésemet. A fülszövege alapján érdekesnek tűnt a történet, de sajnos az olvasása közben gyakran elkalandoztam. Számomra túl egyeszerű és kiszámítható volt a történet. Kevés romantika és szenvedély kapott benne helyet, amit sajnálok, mert lehet, hogy az egy kicsit színesebbé tette volna a történetet. Szeretem, sőt imádom a törtélmi romantikus történeteket, de most úgy érzem, hogy ez a regény nem nekem íródott.

3. Agatha Christie: Öt kismalac

Na ez már király regény! Nagyon meglepett a vége, hiszen nem az volt a tettes, akire gyanakodtam!
Mindenképpen olvassátok el! Izgalmas és fordulatos regény! Nem fogtok benne csalódni. :)





4. Ian Whybrow: A kis farkas

Nagyon szerettem olvasni ezt a kis regényt. :)
Írtam róla bővebben itt a blogomon:





5. M. Kácsor Zoltán: Utazás Dínomdánomba

Nagyon izgalmas, édes és aranyos könyv!
Egyaránt ajánlom felnőtteknek és gyerekeknek is. :)







6. Nicole Jordan: Extázis

Gyakran előszokott velem fordulni az, hogy a negatív mellékszereplőket zárom a szivembe, mert úgy érzem, hogy ők a lelkük mélyén sokkal több titkot rejtenek, mint azt az ember hinné. Így voltam ezzel most is, hiszen ahelyett, hogy Raven és Patrick kapcsolata érdekelt volna, azt vártam, hogy mikor bukkan fel Shane.
Egyszeri olvasásnak elment, de jobbra számítottam bevallom őszintén.

7. Sze-Jang Kim: Az ördög menyasszonya 2.

Bár az első része jobban tetszett, azért örülök, hogy elolvastam a második részét is. Már régóta a polcomon csücsült, ezért ideje volt már a kezembe venni.






8. C.J.Roberts: Fogoly a sötétben

Régebben egyszer neki kezdtem már, de félbe hagytam mert lelkileg nem voltam rá felkészülve. De most erőt vettem magamon és végig olvastam. Masodszorra is kemény volt és durva, ám mégis megértettem ennek igencsak nem hétköznapi kapcsolat mélyebben lévő, szoros, érzelmi kapcsolatát.


9. Cassandra Clare: Vámpírok, pogácsák és E.Herondale
Imádtam! Odáig voltam érte! <3
A Herondale férfiak mindig rabul ejtik a szivemet.. 💕








10. J.K.Rowling: Legendás állatok és megfigyelésük

Izgalmas és érdekes volt olvasni, hogy mennyi csodálatos és lenyűgöző állat van a varázslók világában. Ám az én kedvencem még mindig a Főnix és a Magyar mennydörgő sárkány. :)






11. J.K.Rowling: Bogár bárd meséi

Biztosan újra fogom még olvasni!
Imádom a mesekönyveket. :) Szerintem még idős koromban is szívesen fogok esténként belőle olvasni lefekvés előtt. :)






12. Susan Ee: A vég napjai (Angelfall 3.)

Fantasztikus volt! Nem is gondoltam volna ennyire jó lesz a harmadik része is! Nem csodálom, higy megjelenése után pikk-pakk el is fogyott és újra kellett nyomtatni. :D
Az egyik legjobb VP sorozat! Bátran ajánlom mindenkinek, akik szeretik a disztópikus, fantasy regényeket.



13. Nalini Singh: Vonzódás

Nagy kedvencem ez a könyv, ezért időnként szeretem újra olvasni. :) Általában végzek vele 2-3 óra hossza alatt.
Nalini Singh könyveit nagyon ajánlom az olyan olvasóknak, akik szeretik a paranormál erotikus történeteket.



14. J.L.Armentrout: Shadows-Árnyak

(Újra olvasás)







15. J.L.Armentrout: Obszidián

(Újra olvasás)










16. J.L. Armentrout: Ónix

(Újra olvasás)







17. J.L. Armentrout: Opál

(Újra olvasás)







18. J.L. Armentrout: Origin

(Újra olvasás)







19. J.L. Armentrout: Opposition

(Újra olvasás)

http://totorokuckoja.blogspot.hu/2017/05/jennifer-l.html







Azt hiszem, hogy ebben a hónapban egészen jól teljesítettem. :)
Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzésemet!
További szép napot mindenkinek! 

Henrietta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱