2017. október 14., szombat

Book Tag! 👍

Köszönöm szépen a kihívást Törpillaa! 

Puha vagy keménytáblás könyv?
Igazából is-is. A puha borítós olcsóbb és ha vigyázol rá, akkor sok éven át jó állapotban fog maradni. Ezért én leginkább puhaborítós változatban szoktam vásárolni könyveket. Viszont azokat a könyveket, amelyeket már régóta várok, és tudom, hogy többször is elfogom olvasni, inkább kemény borítós változatban veszem meg, mert az kevésbbé sérülékeny.

Online vagy könyvesbolti vásárlás?

Mindkettő. Online vásárolni a Könyvmolyképző oldaláról szoktam, mert bennük bízok meg a legjobban. Eddig sohasem okoztak csalódást és a webáruházukban olcsóbban is lehet vásárolni. Viszont én rendszerint vásárolok a könyvesboltokban is. 

Trilógiák vagy sorozatok?
Mindenképpen sorozatok. Nagyon szeretem a sok részes könyv sorozatokat, mert így tovább tart a történet és a karaktereket is jobban meg tudom ismerni. :) 

Hősök vagy Rosszfiúk?
A kettőnek a keveréke. Az olyan karaktereket szeretem, akik bár "rossz fiúnak" tűnnek, igazából a lelkük mélyén érkényenyek és jó szívűek. Csak éppen ezt nem tudják kimutatni másoknak, ezért egyszerűen a rosszabbik énüket ismeri mindenki.

Melyik az az egy könyv, amit mindenkivel elolvastatnál?
Á, ez könnyű kérdés! :D
Természetesen Böszörményi Gyula: A Rudnay-gyilkosságokat mindenkivel elolvastatnám, mert egyszerűen csodálatos könyv! A legjobb, amelyet valaha olvastam.

Ajánlj egy alul értékelt könyvet!
Ashland Price: Viking rózsa című regénye szerintem többet érdemel 70%-nál, ugyanis a történelmi romantikus műfajban egyáltalán nem mondható rossznak. Romantikus, kalandos regény. Aki szereti az erős, viking férfiakkal szőtt szerelmi történeteket, annak mindenképpen ajánlom ezt a regényt. :)

Melyik volt az utolsó könyv, amit megvettél?
Éppen tegnap rendeltem meg a Kilenc perc című regényt a Könyvmolyképző oldaláról. :)

Mi volt a legfurcsább dolog, amit valaha használtál könyvjelzőnek?
Mindig szoktam a könyveim közé rakni egy kis dugi pénzt, így nem egyszer volt már olyan, hogy könyvjelzőként is használtam.

Hosszú vagy rövid könyvek?
Hosszúak! Mert az a jó ha minél tovább tart a történet. Legalább is én azt szeretem.

Hosszú vagy rövid fejezetek?
Rövidek, mert ha rövidebb egy fejezet sokkal gyorsabban haladok a történettel."Á csak még egy fejezet.."

Karakter vagy cselekmény?
Karakterek. De a cselekmény is fontos. Nem szeretem az unalmas könyveket olvasni. Mondjuk szerintem azt senki sem szeret.

Nevezd meg az első három könyvet ami eszedbe jut!
Ö..Kylie Scott: Lead-Szóló, Cassandra Clare: Az angyal, Böszörményi Gyula: Ármány és kézfogó.

Mik azok a könyvek, amik megnevettetnek vagy megsiratnak?
A LOL könyvek mindig megnevettetnek, megsiratni pedig nem szoktak a könyvek. Egyszer sírtam egy könyvön, mert meghalt a végén a kedvenc szereplőm. Akkor nagyon ki voltam akadva. 

A mi világunk vagy kitalált világok?
Kitalalát. Bárcsak bele mehetnék az egyik könyvembe..

Ítélsz könyvet borító alapján?
Általában nem, de néha én is elcsábulok egy szép borítót látva.

Kihívottaim:
•Gyöngyi0309
•kiscsillag995
•Alexa18
Ha van kedvetek töltsétek ki ti is. :)

Henrietta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱