2018. június 28., csütörtök

❤ Első Funko POP! figurám ❤

Sziasztok!
A mostani bejegyzésemben szeretném nektek megmutatni az első Funko POP! figurámat! 
Köszönetet szeretnék mondani a Geekstore-nak, a csodás figuráért! :)
Köszönöm srácok! 💙
Már a doboz külseje is nagyon jópofa volt, hiszen egy Kalandra fel! matrica volt rajta, amely nekem nagyon tetszett, mert imádom Finnt és Jaket. :)
Én úgy gondolom, az egy nagyon kedves gesztus a Geekstore részéről, hogy még a doboz külsejére is odafigyelnek és próbálják még érdekesebbé tenni a csomagbontást. Én óvatosan szedtem le a matricát, mert sajnáltam szétvágni. :D Jelentem sértetlenül lejött és elraktam emlékbe. :)
Nagyon alaposan be volt csomagolva a termék, így egy karcolás sem keletkezett rajta a szállítás során.
De gondolom már nagyon kíváncsiak vagytok, mi is lapult a csomagban, úgy hogy nem is várakoztatlak titeket tovább... :)
Bizony, Harry Potter lett az első Funko POP! figurám! :D
A Harry Potter könyvsorozatból nekem Harry az egyik kedvenc szereplőm, így nem kellett sokat gondolkodnom azon, hogy melyik figurát is válasszam a Geekstore oldaláról. :)
A doboz is szépen ki van dolgozva. Az oldalán látható egy teljes alakos kép a figuráról.
A hátoldalán pedig megtalálható, számokkal ellátva a többi POP! figura a 2017-es szériából.
42. Harry Potter
43. Hermione Granger
44. Ron Weasley
45. Remus Lupin
46. Ginny Weasley
47. Luna Lovegood
48. Féregfark
Harrynek jelenleg Richárd és Mili szomszédságában kell élnie, mivel nekem még nincsenek saját Harry Potter könyveim. De igyekszek minél hamarabb beszerezni őket. :D
A figura 9 cm, ami szerintem praktikus is egyben, azonkívül természetesen, hogy nagyon cuki. :)
Vígan elfér minden polcon és nagyon jól tud mutatni a könyvek mellett is. :)
Részletesen ki van dolgozva a pálca, a Tekergők térképe, a ruhája és ami a kedvencem a sebhelye is! :)
A figurát itt tudjátok beszerezni:
https://geekstore.hu/termek/harry-potter-funko-pop-figura-harry-potter-with-marauders-map/
Csak ajánlani tudom nektek a Geekstore oldalát, hiszem nem csak Funko POP! fugurák találhatóak meg náluk, hanem rengeteg klassz dolog. Mint pl.póló, bögre, kulcstartó, párna, jegyzetfüzet..és még sok minden. :)
Én biztosan fogok tőlük még sok mindent rendelni! :)
Funko POP! figurám pedig biztosan lesz még a közeljövőben! :) 

:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱