2018. július 17., kedd

Bagnet & Ékszerkirály rendelés 👍

Sziasztok!
A mai bejegyzésemben szeretném nektek bemutatni a Bagnet és az Ékszerkirályos rendelésemet. 
Szeretném megköszönni mindkét webshopnak, hogy ez a bejegyzés létre jöhetett! :)


Az Ékszerkirály weboldaláról egy nagyon szép karkötőt választottam. Ami a leginkább megtetszett benne az az egyszerűsége és letisztultsága volt. Egyszerű karkötő, ám még is elegáns és mindenhez jól passzol. 
Mint a képen is látható a karkötő egy vékonyabb ezüst színű láncból áll, és azon található néhány ezüst színű szivecske medál, amely Swarowski kövekkel van díszítve. 
Nagyon meg vagyok vele elégedve, mert pont ugyanolyan szép, mint a képen. :) 
A karkötő hossza: 16+4 cm. Én a fehér kristályos verziót választottam, de rendelhető még világoskék, piros, sötétkék és zöld színben is. 
Ára: 4.110 forint.
Szív medálos karkötő, Kristály, Swarovski köves néven találhatjátok meg a weboldalon. 
Az Ékszerkirály oldalán sok, szép ékszert taláhattok. <Látogassatok el az oldalukra>

~
A Bagnet oldaláról pedig egy rózsaszín táskát választottam. Általában én kiegészítőként sötétebb színűeket szoktam hordani, de idén nyárra szerettem volna egy élénkebb és vidámabb színű táskát. Kisebb méretűt szerettem volna, amelyet lehet vállon és oldaltáskaként is hordani. A táska mérete: 20x30x11 cm.
Már teszteltem is, hogy mennyire helytakarékos. Belefértek az alábbi holmiaim: pénztárca, iratok, napszemüveg, papírzsepi, rágó, notesz, toll, telefon, fülhallgató, fontos női dolgok, gyógyszer (fejfájásra) és kis üveg ásványvíz. Szóval a legfontosabbak kényelmesen beleférnek és mivel a táska belsejében több kis rekesz is található, még praktikusabban eltudjuk helyezni a dolgainkat. A táska műbőrből készült. A tetején cipzárral záródik, illetve a hát oldalán is található egy cipzár. A vállpántja állítható és elég erős, így biztosan bírni fogja a táska sokáig és nem fog elszakadni. (Bár nekem egyébként sem szoktak elszakadni, mert nagyon vigyázok rájuk. Inkább a cipzárokkal szoktam gondban lenni. De remélem, hogy azokkal sem lesz gond.)
A táska minőségével is meg vagyok elégedve, akárcsak a karkötőével. Élőben inkább korall színű a táska, de nekem így még jobban tetszik, mintha rózsaszín lenne. A korall számomra vidámabb és nyáriasabb szín. :) 
Ára: 4.708 forint.
A Bagnet oldalán találhattok válltáskákat, kézitáskákat, keresztpántos táskákat, parti táskákat, pénztárcákat, hátitáskákat, táska szetteket, férfi öveket-női öveket, övtáskákat és még gyerektáskákat is! :) 
Az én táskám már elfogyott az oldalon, de nagyon sok szuper táskát találhattok a webshopon, jó árban. :)
<Látogassatok el az oldalukra>






Összeségében nekem nagyon tetszik mindkét termék és csak ajálani tudom nektek az Ékszerkirály és a Bagnet weboldalát. :)
Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet! Legyen szép napod!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱