2018. július 28., szombat

Damara csomagom érkezett! 💖💕

Sziasztok!
A mai bejegyzésemben szeretném nektek bemutatni a Damara webshopot, amelytől a napokban érkezett egy nagyon szuper csomagom! :)
Szeretném itt is megköszönni a Damarának a lehetőséget!
http://damara.hu
 💕

Nagyon izgatottan bontottam ki a csomagot! Az első termék, amelyet megpillantottam az a póló volt. Nem is akármilyen póló, hanem egy Vampire Knight póló!
A Vampire Knight a mai napig az egyik kedvenc animém, így nagyon örülök, hogy végre nekem is van egy VK pólóm, amelyet büszkén fogok hordani. :)
Az anyaga nagyon kellemes, a minta pedig minőségi, így biztosan jól fogja bírni a mosást is. Én L-es méretet választottam és pont jó lett. Szóval nyugodtan válasszátok a megszokott méreteteket, mert a táblázatban szerepelt méretek megbízhatóak.
A Damara oldalán az is egy nagyon szuper dolog, hogy saját magunk választhatjuk ki, hogy milyen színű legyen a pólónk. A szivárvány összes színe megtalálható a kínálatukban, így mindenki megtalálhatja a kedvencét.

A póló után a jegyzetfüzeteket és a matricákat pillantottam meg és itt már annyira örültem, mint majom a farkának. :D

A Levi (AOT) jegyzetfüzet lett a kedvencem! ❤ Odáig vagyok érte! Gyönyörű és az egyik kedvenc anime karakterem található meg rajta. A külseje gyönyörű és ráadásul nagyon praktikus a mérete is, hiszen A/6-os, így a kisebb méretű táskámban is pont elfér. Sima lapos és spirálos, így kényelmesen lehet bele jegyzetelni.
A másik nagy kedvencem pedig a Tokyo Ghoul mintás jegyzetfüzet! Nagyon klasszul néz ki! :) A mérete A/5-ös és szintén sima lapok taláhatóak meg benne, mint a Levi jegyzetfüzetben. Én rajzolásra fogom felhasználni, mert az olvasáson és blogoláson kívül, nagyon szeretek még rajzolni a szabadidőmben. Leginkább anime karaktereket szoktam rajzolni.
A jegyzetfüzeteken és a pólón kívül volt még a csomagban három matrica, amelyeket szintén imádok és nagyon tetszenek! :) Az egyik egy Attack in titanos, a másik egy Another-es, a harmadik pedig egy Tokyo Ghoul-os matrica. :) Örömmel fogom őket használni, mert nagyon aranyosak és mutatósak!
A Damara oldalán többféle animés pólókat és egyéb kiegészítőket találhattok jó áron. Ám emelett bögréket és díszmagyar termékeket is rendelhettek tőlük! :)

Én teljesen megvagyok elégedve a termékeikkel és előben is épp ugyanolyan szuperek,  mint a képeken. :)
Csak ajánlani tudom nektek a Damara oldalát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱