2019. március 26., kedd

Orchidea csodák | Az én Orchidea virágom | 🌸🌸

Sziasztok!

A mai bejegyzésem igazán különleges lesz, hiszen egy magyar orchidea webáruházt szeretnék nektek bemutatni, illetve az én új orchidea virágomat. Ha érdekel titeket tartsatok velem! 🌸
~
Amióta az eszemet tudom a mi otthonunkat mindig virágok díszítették. Az anyukám rajong a virágokért és imád kertészkedni. Pár évvel ezelőtt én is elkezdtem saját növénykéket és virágokat nevelni. Fikuszt, kaktuszt, futó növényt, de most mindenképpen szerettem volna egy különleges virágot, amely több odafigyelést és gondozást igényel. Így esett a választásom az orchideára. Sok virág boltot és piacot megjártam, de nem találtam olyant, amelyre igazán vágytam. Viszont néhány héttel ezelőtt rábukkantam az Orchidea csodák webáruházra, ahol bizony ráleltem erre a csodálatosan szép virágra:
Csodaszép lila színben pompázik, amely az én egyik kedvenc színem. 😊

Hogyan gondozd az orchideát?

🌸 Először is érdemes beszereznünk egy orchidea kaspót.
Magát a virágot jobb ha nem ültessük át másik kaspóba. Nyugodtan hagyhatjuk az eredeti cserépben, amelyben megvásároltuk. Majd ezt beletehessük az orchidea kaspóba, amelyet ezen linken megtudtok vásárolni:
🌸 A lakásban meg kell számára találni az ideális helyet, ahol jól fogja érezni magát. Az orchidea leginkább a párkányon szeret lenni. Kifejezetten kedveli és igényli a fényt. 
🌸 Figyeljünk oda a lakás hőmérsékletére és páratartalmára. Törekedjünk arra, hogy a szobában, ahol helyet kapott a növény, ne legyen se túl meleg és  túl hideg sem. Kb. 20°C-on tökéletesen érzi magát. A megfelelő páratartalmat pedig megoldhatjuk, ha az alátétekre kavicsokat helyezünk, amelyre rátehetjük a kaspót. 
🌸 Az öntözésére különösen figyeljük oda. Bár az orchidea szereti a vizet, különös gondot kell fordítanunk arra, hogy nehogy túl öntözzük, mert ilyen esetben a növény kipusztulhat. Heti egyszeri öntözést teljesen megfelelő lesz a virágnak.
🌸 Ha szeretnénk minél jobb körülményt biztosítani a növényünknek az ültetésnél használjunk speciális, kifejezetten orchideák számára kialakított virágföldet. 
🌸 A megfelelő tápanyag bevitelhez a legjobb ha tápoldatot használunk, amelyben minden fontos anyag megtalálható, amelytől egészséges és szép lesz orchideánk. A tápoldatot erre a linkre kattintva megrendelhetitek:

Érdekességek:

🌸 Többféle orchidea fajta létezik, de a legismertebb a phalaenopsis és a lepkeorchidea. 
🌸 Az orchidea gyökere színe megmutatja, hogy mennyi vízre van szüksége. 
Ha zöld a színe nincs szüksége vízre, ha pedig szürke színű, akkor a növény szomjas és öntözést igényel. 
🌸 A legjobb ha esővízzel öntözzük, de a csapvíz is megfelel a számára.
Lehetőleg langyos vízzel öntözzük meg, mert a hideget nem szereti és a gyökerei is megfázhatnak.
🌸 Figyeljünk arra oda, hogy a gyökere ne álljon vízben, mert a virág elpusztulhat. 
🌸 Ha kedvünk tartja, nyáron kitehetjük a növényt a teraszra, de akkor fordítsunk gondot arra, hogy ne érje tűző napsütés.
Ha mindezeket a fontos dolgokat megtesszük érte, az orchidea gyönyörű kinézetével fogja meghálálni a kemény munkánkat. 
~
Az Orchidea Csodák webaruházt csak ajánlani tudom nektek, mert remek minőségű termékeket kínálnak a vevők számára kedvező áron. 
Látogassatok el bátran az oldalukra: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱