2020. szeptember 28., hétfő

Kells Bells Csengő |Kerékpárguru 🚵

 Kedves Olvasóim!

A mai bejegyzésem az egyik legnagyobb hobbimhoz, a biciklizéshez fog kapcsolódni. Nem olyan régen történt egy kis baleset a kerékpárommal, így sajnos a csengőm teljesen tönkrement. Sokat keresgéltem különböző üzletekben és webáruházakban, de semmelyik sem fogott meg igazán. Tipikus, hétköznapi csengők voltak, amelyek a legtöbb ember kerékpárján megtalálhatóak. Viszont én egyedi és különleges csengőt szerettem volna, amelyet a Kerékpárguru webáruházban meg is találtam! Így, a mai bejegyzésem a Kerékpárguru jóvoltából jöhetett létre, amelyet ezúton is nagyon köszönök! 

Kerékpárguru.hu 

"Háromszoros év boltja díj nyertese vagyunk. Az országban egyedülállóan mi árulunk olcsó, egyedileg készített Cruiser kerékpárokat és közel 100%-os beüzeleméssel szállítjuk a bicikliket."

Megtetszett? Itt vásárolhatod meg -> Kells Bells Csengő 🚵

Az én választásom a Kells Bells csengőre esett, amely rögtön megfogott az élénk piros színével és a bohókás, fehér pöttyös dizájnjával. Véleményem szerint extravagáns stílust kölcsönöz a bringámnak, de egyben sportos és divatos is. 

Kifejezetten tetszik benne, hogy a mérete nagyobb. Pontosabban 80 mm az átmérője. Ahogy a képen is látszik, tenyérnyi nagyságú és igen masszív anyagból készült. A teste acél és a felszerelése is igen egyszerű volt. 

A felszerelése előtt természetesen előzetesen eltávolítottam a régi csengőmet. Majd szükségem volt egy csavarhúzóra, amely segítségével először a csavarokat kicsavartam a csengőn, amely a test alsó részén helyezkedtek el. A csavarok könnyen kivehetőek voltak. Ezután felhelyezem a csengőt a kerékpárom kormányára és a csavarokat csavarhúzó segítségével visszahelyeztem. Szorosan meghúztam a csavarokat, hogy biztosan a helyén maradjon a csengő. Nagyon megvagyok elégedve a végeredménnyel, mert masszívan és biztonságosan megmaradt a csengő a kormányon, valamint szerintem szuperül néz ki a bringámon. 😊

Én nagyon megvagyok elégedve a termékkel és csak ajánlani tudom a Kerékpárguru webáruházat! Minőségi termékeket kínálnak a vásárlók számára, megfizethető áron. Látogassatok el az oldalukra, mert nem csak csengőket, hanem szuper Cruiser kerékpárokat és egyéb bringás kiegészítőket is megtalálhattok a webáruházban, mint például lakat vagy éppen biciklis kosár! 🚵 Bringázásra fel! 🚵

A bringázás jótékony hatásai:
- Csökkenti a stresszt!
- Erősíti a szívet és a tüdőt!
- Erősíti a csontokat!
- Izmossá és formássá teszi a lábakat!
- Bárhol parkolhatsz és környezettudatos közelekedési mód is! 😉
- Csökkenti a magas vérnyomás és a cukorbetegség kialakulásának esélyét!

Köszönöm szépen a lehetőséget a Kerékpárguru webáruháznak! 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy