2021. április 13., kedd

Chimmy plüss | Best Stuff | 💛

 Sziasztok!

Idén tavasszal úgy döntöttem, hogy átalakítom egy kicsit a szobámat. Új színt kap a fal, néhány új bútordarabot is szeretnék majd beszerezni, illetve pár dekort és apróságot is vásároltam az elmúlt hetekben. 

Mivel nagyon megszerettem a BTS dalait, illetve a csapat tajai is nagyon szimpatikusak, ezért mindenképpen szeretnék néhány BTS témájú dekort is beszerezni az új szobámba. 

Amikor megláttam a Best Stuff oldalán a Chimmy plüsst nagyon megörültem, hiszen Suga mellett Jimin a másik nagy kedvencem a bandából! 💛

https://beststuff.hu/Termekek/BT21-Chimmy-pluss

A Chimmy plüss pontos mérete 18 cm és az anyaga nagyon kellemes, puha anyagból készült. Nekem nagyon tetszik és remekül fog illetni a szobámba, mint nagyon cuki dekoráció. 
A plüss minősége kiváló és tökéletes a varrása. 
Ha ti is szeretitek a BT21 aranyos figurákat és a BTS-t, mindenképpen látogassatok el a Best Stuff oldalára, mert több szuper BT21 témájú tárgyak is megtalálhatóak a kínálatukban. Plüssök, bögrék, füzetek és még sok szuper dolog. :) 

A termék csomagolásán látható a BT21 felirat, amely a BTS csapat tagjainak az allteregójai, chibi stílusban megrajzolva. 




Suga -> Shooky 
J-Hope -> Mang
RM -> Koya 
Jimin -> Chimmy 
V -> Tata 
Jungkook -> Cooky 
Jin -> RJ 
Nektek ki a kedvencetek? 😊

További fotók az Instagram oldalamon! :) 

A Beststuff oldalán biztosan megtaláljátok a megfelelő ajándékot a családtagjaitoknak, a barátaitoknak, a párotoknak vagy akár saját magatoknak, hogy ha magatokat szeretnétek meglepni valami szuper tárggyal. 😊

Sőt, hogy ha 20.000 forint felett vásároltok a szállítás ingyenes!

Akár 1 nap alatt megérkezik hozzátok a rendelésetek!

Én teljesen megvagyok elégedve a termékkel és a szállítással is. Ismét nagyon gyorsan megérkezett, már másnap hozta is a futár.

Köszönöm szépen a lehetőséget a Beststuff webáruháznak!


👉 https://beststuff.hu/ 👈


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy