2021. május 23., vasárnap

Borse Antonio kézi és válltáska | Traxis

 Kedves Olvasóim,

A legutolsó termék, amely a Traxistól érkezett csomagban kapott helyet, az egy kézi és válltáska volt. 


https://www.traxis.hu/borse-antonio-kezi-es-valtaska-2222

Divatos 

Steppelt 

Bőrhatású 

Borse Antonio kézi és válltáska 

Szükségem volt egy kisebb táskára, amelybe valóban csak a leglényegesebb holmijaim férnek el. Ezért nagyon örülök annak, hogy a Traxis webáruházban ráleltem a Borse Antino kézi és válltáska névre hallgató kis táskára. 

Nagyon megtetszett a dizájnja, de természetesen a praktikusság is fontos szempont volt a számomra. 

A táska pontos mérete 20 x 12 x 6 cm. Bár kicsinek tűnhet a táska, valójában sok mindent elnyel. A pénztárcám, az irataim, a mobiltelefonom, egy kis csomag zsebkendő, maszk és még egy csomag rágó is helyet kapott benne. Próbáltam a legfontosabbakat bele tenni, de végül belefért néhány plussz apróság is, amelynek nagyon örülök. 

A táska anyaga bőrhatású és steppelt, amely nagyon elegáns és divatos is egyben. Kifejezetten kedvelem a hozzá hasonló táskákat, mert többféle stílusú ruhához is jól passzolnak és időt állóak is egyben. 

Patenttal záródik és a belső részében egy nagy cipzáros rekesz található. 

Az anyaga 100 % PU és vízhatlan. 

A vállpántja állítható, így használható kézi és válltáskaként is. Én a legtöbbször csak átszoktam dobni a vállamon és már útnak is indulok, de nagyon praktikusnak találom, hogy kézi táskaként is tudom hordani bármilyen alkalomra. 

Többféle színben is kapható, mint például rózsaszín és fekete is, de nekem a fehér tetszett meg igazán. A fehér színe miatt így nem csak nyáron tudom majd hordani, hanem bármelyik évszakban könnyedén beilleszthetem a ruhatáramba. 

A minőségével nagyon megvagyok elégedve és szívből tudom ajánlani minden kedves vásárlónak, mert divatos, praktikus és remek áron rendelhető meg a Traxis webáruházból! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱