2021. június 1., kedd

Howlit kis szív medál | Csodakavics 💙

 Sziasztok,

A mai bejegyzésemben szeretném nektek bemutatni a második terméket, amely a Csodakavics webáruháztól érkezett meg hozzám néhány napja. 

VÁLOGASS EGYEDI TERVEZÉSŰ ÁSVÁNY ÉKSZEREK KÖZÜL! 

15% KEDVEZMÉNY MINDEN TERMÉKRE A MAJUS KUPONKÓDDAL! 

Az előző blogbejegyzésemben egy csodaszép csomózott ónix-hematit karkötőt mutattam be nektek, ma pedig egy medálról szeretnék bővebben mesélni. 

https://csodakavics.hu/termek/howlit-kis-sziv-medal/

A Howlit kis szív alakú medál elsőként a fantasztikusan  letisztult stílusa miatt ragadta meg a figyelmemet. Amikor pedig elolvastam a jótékony hatásait, úgy éreztem, hogy nála tökéletes medált is nem találhattam volna magamnak. 

Howlit medál mérete kb. 20 mm. 

Én egy fekete láncra fűztem fel és egyszerűen imádom. 

Nem tudok szó nélkül elmenni anélkül, hogy milyen aranyos és stílusos kis, csipkés tasakban érkezett meg a termék. Nagyon elnyerte a tetszésemet és biztosan fogok majd benne tárolni valami apróságot. 

Howlit:


A Howlit ásványt másnéven Magnezit ásványként is szokták emlegetni, amelyet a 18. században fedeztek fel. 

Magnézium tartalma miatt oldja a görcsös fejfájásokat és nem mellesleg megnyugtatja a szervezetet. A fogyókúrázóknak szuper hír lehet, hogy zsírégető hatása van és felgyorsítja a zsíranyagcserét a szervezetben. 

Emellett segíti a magnézium felszívódását, a kálcium szintet pedig egyensúlyban tartja. 

Rosszullétek esetén is kiválóan alkalmazható. Méregteleníti a szervezetet és az izzadás ellen is jól jöhet, hiszen semlegesíti a testszagot. 

Izomlazító, gyógyítja a csontok és fogak betegségét. Segíti a gyomor működését és jótékony hatással van az epekőre is. 

A Magnezit színe fehér, de találkozhatunk kék, zöld és piros színezett howlittal is. 

Hatása: 

- fejfájás ellen 

- zsírégető 

- méregtelenítő 

- izomlazító 

Igaz, hogy még csak néhány napja vagyok büszke tulajdonosa a howlit medálnak, viszont ilyen kevés idő alatt is sikerült nagyon megszeretnem és mindenkinek csak szívből tudom ajánlani a Csodakavics webáruházat! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy