2021. december 23., csütörtök

Bio kozmetikumomat teszteltem | Phyt's | 🌲 1.rész

  A Phyt's csapatának köszönhetően nagyon szuper francia, bio kozmetikumokat tesztelhettem! Nagyon izgatott voltam irántuk, így az elmúlt hetekben lázasan teszteltem is őket. 😊 

Az első termék, amelyet teszteltem az egy hidratáló arctisztító tej volt. 

Lait-Hydro-Nettoyant-hidratáló arctisztító tej minden bőrtípusra 

Régebben használtam arctisztító tejet, ezért nagyon kíváncsi voltam, hogyan fog majd tetszeni. Nagyon könnyű volt felvinni és eloszlatni a bőrön. Az én érzékeny bőröm is nagyon szerette. A letörlése után puha és hidratált lett az arcbőröm. Nem hagyott zsíros nyomot az arcbőrömön és még csak piros sem lett, pedig általában az szokott lenni az arcbőröm arcmosás után. Smink lemosásra is szuper lehet. 

👉 https://www.phyts.hu/bio-arclemoso-tej-minden-bortipusra 👈

Gommage Contact +  krémes bőrradír érzékeny bőrre 

Sajnos eléggé érzékeny a bőröm ezért nagyon örülök annak, hogy kifejezetten érzékeny bőrűek számára ajánlott termékeket is kipróbálhattam. A Commag Contact + Gommage krémes bőrradír eltávolítja az elhalt hámsejteket anélkül, hogy megsértené a védőréteget. Található benne levendula, ylang-ylang és napraforgó olaj, amelyek ragyogóvá és selymessé teszik a bőrt. Ezenkívül fokozza a sejtmegújulást is. Csupa jó dolog a bőrnek és a használata után én is csak pozitív változásokat tapasztaltam. Semmilyen irritációt nem okozott, sőt a bőröm a használata után puha és hidratált lett. 


Köszönöm szépen, hogy velem tarotottatok! A következő bejegyzés december 27.én olvasható a blogomon, amelyben folytatom a Phyt's bio kozmetikumok tesztelését. Békés és Boldog Karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek! A Phyt's csapatának köszönöm a lehetőséget! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱