2022. április 22., péntek

ShapeWear ⭐

 Kedves Olvasóim, 


A mai blogbejegyzésemben két igazán szuper praktikus terméket szeretnék bemutatni a ShapeWear webáruház jóvoltából! 

⭐ https://shapewear.hu/ ⭐

Az első termék, amelyet választottam az egy alakformáló bugyi volt. 

Yenita fenék és derékformáló bugyi 

⭐ https://shapewear.hu/product/yenita-fenek-es-derekformalo-bugyi/ ⭐

Bevallom őszintén, hogy lefogytam jó pár kilót, de még ma is inkább bújok bővebb ruhákba, mint sem testhez simuló ruhadarabokba. Szerintem sokan küzdünk azzal a problémával, hogy ha felveszünk egy szűkebb ruhát, nem vagyunk elégedettek az alakunkkal. Az alakformáló erre a problémára tökéletes megoldás lehet, hiszen remekül formálja az alakot és kiemeli az előnyös testrészeinket. A derekat vékonyabbá, a csípőt kerekebbé, a feneket pedig formásabbá varázsolja. 

A ShapeWear webáruház kínálatában megtalálható alakformáló bugyi megvásárolható fekete és fehér színben is. Én fekete színben választottam, mert általában a sötétebb ruhadarabokat részesítem előnyben, de tervezek beszerezni a közel jövőben egy fehér színű alakformáló bugyit is. 

Az alakformáló megvásárolható M, L, XL és XXL méretben. 

M: 38-40-as méret 

L: 40-42-es méret 

XL: 42-44-es méret 

XXL: 44-nél nagyobb méret 

Mivel nekem körte alakom van és csípőben valamint comb környékén vagyok erősebb, ezért nekem az XXL méret lett a tökéletes. 

Amikor felpróbáltam az alakformáló bugyit és megnéztem magam a tükörben, az önbizalmam is megnőtt és csinosnak találtam magam benne. Nagyon tetszik és biztosan sokat fogom majd hordani, ha csinosabb ruhát veszek fel és egy kis önbizalom növelésre van szükségem. :) 

Érdekességek: 

Öko-Tex Standarn 100 tanúsítvánnyal rendelkezik. Magas minőségű derék és fenék formáló bugyi. Tökéletesen kiemeli és formázta a feneket és a derekat. Szilikonos derék részének köszönhetően megakadályozza, hogy a bugyi lecsússzon vagy elforduljon a testünkön. 

Anyag összetétel: 78% polamid és 22% elasztán. 

Tisztítása: 40°-on ajánlott mosni. Vasalni nem szabad és szárítógépben nem szárítható. 

Mindenképpen érdemes beszerezni egy praktikus alakformáló fehérneműt, mert láthatatlan marad a ruha alatt és felveszi az alak formáját. Extra csinosság és magabiztosság! Elő a szűk rucikkal! 😊 

A második termék, amelyet választottam az pedig egy szexi és különleges sport top. 

Klarissza Sport Top 

https://shapewear.hu/product/klarissza-sport-top/  

Amikor elsőként megláttam a ShapeWear kínálatában rögtön megtetszett,mert nagyon különlegesnek és egyedinek tartom. Mindenképpen szerettem volna egyet beszerezni belőle, és igazán örülök annak, hogy és esett a választásom, mert szuper kényelmes és szexi is egyben! 

Eltudom képzelni bármilyen edzésformához, otthoni tornához vagy akár mindennapi viseletre is. Kényelmesen tartja akár a nagyobb idomokat is, hiszen megfelelő lehet az alábbi melltartó méretet viselőknek: 

70 D, 75 A, 75 B, 75 C, 80 A, 80 B, 80 C, 80 D, 90 A 

A pántja állítható, így könnyedén személyre szabható. Könnyű és rugalmas, de egyben elegáns és nőies. 

Az anyaga: spandex, poliészter és pamut. 

Kézi mosás ajánlott 30°-on. Szárítógépben nem szárítható. 

Nekem tökéletes lett a méret is. Egyszerűen imádom és csak ajánlani tudom mindenkinek, aki jó minőségű és divatos sport toppot keres. 


A ShapeWear online webshopot mindenkinek szívből ajánlom, mert igazán csinos, divatos és szuper jó minőségű termékek találhatóak meg a kínálatukban, mint például leggings, sport top, alakformáló, body, slim nadrág, melltartó. 


"A történetem úgy kezdődött, hogy pár éve egy pajzsmirigy betegséget diagnosztizáltak nálam. Folyamatosan rosszul voltam, minden értékem az egekbe volt. Nem a tipikus tüneteit mutattam a pajzsmirigy betegségeknek ezért pár hónap eltelt mire az orvosok rájöttek, hogy autoimmun pajzsmirigy gyulladásom van, addigra persze 10-15 kg súlyfelesleg volt rajtam. Nem éreztem jól magam a bőrömben, csinos szerettem volna lenni. Nemrég vásároltam egy alakformáló body-t, amit egy alkalomra szoknya alá felvettem. Úgy éreztem, hogy a súlyfelesleg ellenére is jó alakom van és jó érzés volt újra tükörbe nézni.

Elgondolkodtam, hogy rajtam kívül is rengetegen küzdenek hasonló problémával. Ezért szerettem volna létrehozni egy olyan online webshopot, ami segítséget nyújtana a hozzám hasonló Nőknek, hogy szépnek lássák magukat, addig is amíg diétával, sporttal küzdenek a plusz kilókkal.

Remélem segíthetek ebben!

Anett"

További képek a termékekről: 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése