2022. szeptember 16., péntek

Rövid dzseki Jannis | Manzara

 Kedves Olvasóim,

A forró nyári hónapok után beköszöntött az igazi, hűvös őszies idő. Néhány hete átnéztem a ruhatáramat és végül úgy döntöttem, hogy itt az ideje beszereznem egy melegebb dzsekit. Mindenképpen egyszerű fazonút szerettem volna választani, hogy sok éven át tudjam viselni.

A kényelem számomra nagyon fontos szerepet játszik ruha választás szempontjából is, ezért nagyon örülök annak, hogy megtaláltam a Manzara kínálatában a Jannis névre hallgató dzsekit. 

A megfelelő kabát kiválasztása számomra mindig nehezebb feladat volt, mert a termetem alacsony és szélesebb csípővel rendelkezem. Ezért számomra a hosszabb dzsekik nem túl előnyösek és kényelem szempontjából sem túl praktikusak a számomra. Szerencsére a Manzara kínálatában többféle stílusú és fazonú kabát megtalálható, így sikerült a számomra leginkább megfelelőbb darabot megtalálnom. 

Fazonban egy rövidebbet választottam, amely rögtön megtetszett az első pillatban. Nagyon tetszik a stílusa, mert sportos, praktikus és divatos is egyben. Többféle színben kapható: bézs, fekete, sárga és rózsaszín színben vásárolható meg. Elől található rajta két nagyobb zseb, amelyben tárolhatunk kisebb dolgokat, mint például telefont, zsebkendőt vagy esetleg ajakbalzsamot. Az ujja raglán, amely nagyon kényelmessé teszi a dzsekit, például autó vezetés közben. Nekem egyik problémám szokott lenni, hogy a kabátok ujja túl bő és/vagy hosszú, ezért kifejezetten szeretem a raglán ujjú darabokat. A kabáton található kapucni is, amely igazán jól jöhet a hideg, szeles, esős időkben. A kapucnin húzózsinór is található, amely segítségével könnyen beállítható a nekünk leginkább megfelelő méret. A kapucni és a kabát belső része egy világosabb, bézs színt kapott. Cipzáros, ezen kívül pedig gombbal is zárható a dzseki, így egészen biztosan melegen tart a hideg időkben. 

Megrendelhető S,M,L,XL,XXL és 3 XL méretben. Igazán remek kabát, amely divatos és tökéletes választás lehet bármely hölgy számára. Találd meg a neked tökéletes színű, fazonú és stílusú kabátot a Manzara webshop oldalán. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy