2024. április 28., vasárnap

Jóga párna / Green-Echo / 🌱

 Kedves Olvasóim,

A mai blogbejegyzésemben egy igazán hasznos terméket szeretnék nektek bemutatni a Green-Echo webshop jóvoltából, illetve szeretnék nektek mesélni az új hobbimról is. 

👉 https://www.green-echo.info/?s=Barokk 👈

Mindig is stresszelős típus voltam. Már gyerekkoromban is észrevettem magamon, hogy a legkisebb dolgokon is sokáig rágódok, túl gondolok szinte mindent és túl sokat stresszelek. Sajnos felnőtt koromban sem múlt el az erre való hajlamom és rátett egy lapáttal az, hogy kb.két éve egy komolyabb lelki traumán estem át. Próbálok egészségesen táplálkozni és beiktatni egy héten többször is valamilyen sportot a mindennapjaimba.

Több önsegítő könyvet is elolvastam és szinte mindegyikben ajánlották a jógát és a meditációt a stressz levezetésére. Úgy gondoltam, hogy teszek egy próbát és kipróbálom a jógát. Azt kell mondanom, hogy remek ötlet volt és bár még nagyon elején tartok a jóga ismeretének, motivációban nem szenvedek hiányt. 

A jógázáshoz szinte elengedhetetlen kiegészítő termék a jóga párna. Ezért is esett a választásom a Green-Echo webáruház kínálatában megtalálható meditációs párnára, amely roppant kényelmes és kiváló tartást biztosít a jógagyakorlatok és a meditáció során. Többféle színben és mintában elérhető a párna, így nehéz volt kiválasztani egyet, mert mindegyik nagyon szép, részletesen kidolgozott, így több is elnyerte a tetszésemet. Végül a barokk mintás meditációs párna mellett döntöttem. A hálószobámban főként a fehér és a szürke színek dominálnak, így tökéletesen passzol a párna külseje a szoba hangulatához. 

A párna huzat a levehető, így könnyen tisztítható. 

A meditációs párna előnye:

- Használatával kényelmes és stabil pozícióban tudjuk elvégezni a gyakorlatokat 

- Segít a helyes testtartásban, egyenes gerinccel tudunk meditálni, jógázni 

- Lehetővé teszi a szabad energiaáramlást és csökkenti a fizikai fájdalmat 

- Kényelmet biztosít, ezáltal segít csökkenteni a nyomást az izületeken és a gerincen 

- Plussz energiával támogat meditáció közben 

A Green-Echo webshop kínálatában megtalálható barokk mintás meditációs párna átmérője 32 cm, a magassága pedig 13 cm. Tönkölypelyva külső pamut huzattal rendelkezik, a súlya 1,5-2,2 kg között van. 

Érdemes átgondoltan kiválasztani a párna dizájnját, hiszen a meditációs párna külseje hozzáad az otthonunk hangulatához, miközben segít békés és nyugodt otthont teremteni. 

Jógatippek kezdőknek: 

(Forrás: Pinterest)

Az én véleményem szerint a jóga egy fantasztikus sport, hiszen kiegyensúlyozattá és nyugodtá tesz. Nem mellesleg a testet is formázza. Magamon is észrevettem, hogy karcsúbb lettem és könnyedebben mozgok. 

Jómagam is kezdő vagyok és a hasonló cipőben járó kezdőknek csak azt tudom ajánlani, hogy kis lépésben haladjanak és kezdjék a könnyebb gyakorlatokkal. 

Válassz megfelelő ruházatot, amely kényelmes a számodra és könnyedén tudsz benne mozogni. Válassz ki a lakásodban egy pontot, ahol nyugodt körülmények közt tudsz meditálni és jógázni mindig ugyanabban az időpontban. 

Összességében én nagyon elégedett vagyok a meditaciós párnával, nagy hasznát fogom venni az egészen biztos! A Green-Echo webshopot csak ajánlani tudom mindenkinek, aki a meditációs, jógázáshoz való kikapcsolódásához való párnát keres megbízható minőségben! 

👉 https://www.green-echo.info/ 👈



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy