2024. szeptember 12., csütörtök

Hurrá, itt az ősz! 🍂 LOLMARKT

 Hurrá, itt az ősz! 

Idén kifejezetten vàrtam már az őszt, a hűvös és kellemes időjárást. 

A LOLMARKT webáruhától ezúttal is nagyon izgalmas termékeket rendeltem, ráadásul a csomagban helyet kapott egy őszi tematikájú ruhadarab is.

👑 https://lolmarkt.hu/paros-polok/king-and-queen-paros-szett 👑



A LOLMARKT kínálatában többféle mintájú páros póló is megtalálható, amely tökéletes ajándék lehet a szerelmünknek. Én ajándékba szántam egy hozzám nagyon közel álló személynek és az ő párjának. Hatalmas volt az örömük, abszolút telitalálat volt a számukra! Igyekeztem a stílusukhoz leginkább passzoló páros pólót választani. Nem volt könnyű kiválasztani egyet, hiszen rengeteg termék elnyerte a tetszésemet és bármelyiket szívesen megrendeltem volna. 

Végül a King&Quenn páros szettet rendeltem meg, amely fantasztikus választás volt! 

Szürke színben rendeltem meg a férfi és a női pólót is, de többfelé színváltozatban is elérhető: fekete, sötétkék, fehér, szürke, sötétszürke. Mivel ajándékba szántam a szettet, ezért kértem hozzá ajándék csomagolást is. A termékek így egy igazán esztétikus, fekete díszdobozban érkeztek meg hozzám, a LOLMARKT logóval díszítve. A méretet a mérettáblázat segítségével választottam ki és tökéletes lett.



🎈https://lolmarkt.hu/egyedi-puloverek/filmes-pulcsik/mind-lebegni-fogtok-kapucnis-pulover-hatan-nyomott 🎈

Ahogy említettem, egy őszi ruhadarab is helyet kapott a csomagban. Bevallom, erre a ruhadarabra nagy szükségem volt, mert az elmúlt egy évben több kg is lement rólam, ezért a legtöbb ruhám lóg rajtam. Az őszi időszakban szeretek felvenni egy farmert pulcsival párosítva és már is útra kész vagyok. Számomra egy kényelmes pulóver nagyon hasznos és komfortos viseletet nyújt a mindennapokban. 

A Mind lebegni fogtok kapucnis pulóver első látásra nagyon megtetszett, hiszen nagyon érdekesnek találtam az "Az" című horrorfilmet. 

A pulóver különlegessége, hogy a hátán nyomott. A "Mind lebegni fogtok" felirat, Pennywise karaktere valamint az ikonikussá vállt piros lufi és a papírból hajtogatott kis hajó található meg a terméken. Elől egyszerű, egyszínű fekete színt kapott a pulóver, amelyet remekül feldobja hátulján megtalálható extrém, egyedi minta. 

A pulóver nagyon kényelmes, a minta szuper tartós és prémium minőségű termék. 

Mosás: Mindig kifordítva mosd, kímélő programon. (30-40C°-on.)

Vasalás: Közepesen meleg vasalóval vasald. A vasaló ne érjen közvetlenül a mintához. 

Érdekességek:

Pennywise az "Az" regény és filmek főszereplője. Egy földöntúli entitás. Stephen King regényeiben szereplő gonoszok közül ő az egyik leghatalmassbb. Képességei közé tartozik, hogy képes az emberek félelmei mögé látni és felvenni ezeknek a félelmeknek az alakját. 

🍪 https://lolmarkt.hu/polo-fozeshez/koteny/sutiszorny-koteny 🍪

A harmadik termék, amelyet választottam az egy Süti szörnyre hallgató kötény volt. Szabadidőmben nagyon szeretek sütni és még sosem volt saját kis kötényem, pedig nagyon sokszor hasznos lett volna a számomra. Igazán örülök, hogy a LOLMARKT kínálatában már egyedi mintás kötények is megtalálhatóak. Nagyon aranyosak és praktikusnak is egyben, így a sütés és főzés szerelmeseinek tökéletes választás lehet. 

A rémisztő süti mintát imádom, Halloweenre tökéletes lesz, de a hétköznapokon is biztosan fogom majd használni. 


Ha már sütés, szeretném veletek megosztani az egyik kedvenc sütim receptjét, amelyet nagyon könnyű elkészíteni, ráadásul elképesztően finom is! 

Almás kevert süti 🍎

Hozzávalók: 

- 1 bögre liszt 

- fél bögre cukor 

- 1 csipetnyi só 

- 1 csomag vaníliás cukor 

- 1 csomag sütőpor

- 1 tojás 

- 1 bögre tej 

- fél bögre olaj vagy helyettesíthető fél bögre olvasztott zsírral/margarinnal 

Én a zsírt ajánlom. :) 

Egy bögrével mérjük ki a hozzávalókat és keverjük el alaposan, csomómentesre. 

Töltelék: 

3-4 db almát hámozzunk meg, majd reszeljük le. Szórjuk meg ízlés szerint fahéjjal. Keverjük el, majd kézzel nyomkodjuk ki a levét és adjuk hozzá az elkevert tésztához. Keverjük el majd öntsük sütőpapírral kibélelt tepsibe. 180°-os előmelegített sütőben 35 perc alatt meg sül. (Légkeverésen) 

Ha kihűlt kockákra szeleteljük és porcukorral meghintjük a tetejét. :) 

Összességében ismét nagyon szuper termékekkel lettem gazdagabb, amelyeket ezúton is köszönök szépen a LOLMARKT csapatának! A termékeikről csak jó tudok mondani, mert minőségiek, tartósak és nem mellesleg nagyon szuperül is néznek ki. 💕


💯 % pamutból készülnek, amelyek komfortos viseletet nyújtanak egész napra. 

Mosás: Mindig kifordítva , kímélő programon ajánlott mosni 30 °C, 40°C fokon. 

Vasalás: Közepesen meleg vasalót ajánlott használni. A vasaló ne érjen közvetlenül a pólón lévő mintához. 

Ami a legfontosabb a LOLMARKT számára

Gyorsaság 

A rendelésed leadása után 1-2 munkanapon belül megkapod a kért termékeket. 

Minőség 

A pólók anyagának és a nyomás technológiájánál is a tartósság a fő szempont. 

Egyediség 

Te kitalálod, ők megvalósítják neked, hogy viszontláthasd pólón is. 

Elérhetőség

Nem csak online vannak jelen, hanem az ország 9 pontján megtalálhatod az üzleteiket. 

https://lolmarkt.hu/




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hurrá, itt az ősz! 🍂 LOLMARKT