2017. április 22., szombat

Csokoládé Book Tag

Csokoládé Book Tag 




Tejcsokoládé
egy népszerű könyv, amit nagyon el akarsz olvasni 

📚 Sarah J. Maas : Üvegtrón 

Nagyon sok youtuber és blogger oda van ezért a regényért, ezért én is nagyon szeretném elolvasni, hogy megtudjam valóban olyan remek könyv e, ahogy mondják a többiek. 


Étcsokoládé 
egy sötét témájú könyv 

📚 C. J Roberts : Fogoly a sötétben 


Egyértelmű, hogy ide a Fogoly a sötétbent választom. Igaz, hogy felnőtt fejjel olvastam, viszont nagyon megviselt lelkileg.
Emberrablás, testi bántalmazás, megerőszakolás, Stockholm szindróma a fő mozgató rugója ennek a regénynek. Az érzelmeimet nagyon felkavarta. Miután kiolvastam utána hetekig még a fejemben járt. A folytatásra még nem készültem fel. Talán majd pár év múlva érettebb és lelkileg erősebb leszek hozzá. 


Fehér csokoládé 
egy vidám könyv 

📚 Kelly Oram : Cinder és Ella

Az egyik legaranyosabb és legromantikusabb könyv, amit valaha olvastam. :)
Sok vidám és boldog pillanatot okozott nekem. Nem mellesleg a kedvenc LOL könyveim közé is tartozik. 


Csokoládé, aminek karamell van a közepén
egy könyv, ami ellágyított 

📚 Deirdre Riordan Hall : Sugar 

Annak aki olvasta biztosan nem kell megmagyaráznom.
Even és Sugar barátsága meglágyította a szívemet, akárcsak egy finom csokoládé, aminek karamell van a közepén..


Oreo
egy könyv, amiért megőrülsz 

📚 Böszörményi Gyula : Ármány és kézfogó 



Még is hogy lehet így befejezni egy könyvet, kérem szépen?! :D
Tudom, tudom..a türelem rózsát terem...de a negyedik részt már tűkön ülve fogom kivárni. Megőrülök a varakozásban és a találgatásban, hogy vajon kinek szánta Richárd azt a bizonyos kérdést.


Ostyamentes Kit Kat
egy könyv, ami meglepett téged

📚 M. Leighton: Down to you - Rajtad áll


Nagyon meglepett ez a regény, hiszen nem számítottam arra, hogy ennyire elnyeri majd a tetszésemet.
Készítettem róla egy kisebb ajánlót. Ide kattintva megnézhetitek: http://totorokuckoja.blogspot.hu/2017/04/m-leighton-down-to-you-rajtad-all-rossz.html


Forró csokoládé tejszínhabbal és pillecukorral 
egy könyv, amit bármikor újra olvasol 

📚 Darren Shan : Rémségek cirkusza 


Gyermekkorom meghatározó regénye, amit azóta is elolvasok minden évben legalább egyszer. Az egész sorozatot imádom, de az első rész a nagy kedvencem.


Bonbon
egy sorozat, aminek olyan tulajdonságai vannak amiket sokféle olvasó szerethet

📚 Cassandra Clare: Pokoli szerkezetek


Ebben a trilógiában minden meg van ami egy jó történethez szükséges.
 Szerelem, titok, kaland és harc. 
Biztos vagyok benne, hogy ezek a tulajdonságok miatt sok olvasó szívét elrabolta. 


Ez lett volna az én Csokoládé book tagem. :)
Remélem tetszett nektek és köszönöm, hogy elolvastátok!

Kihívottam most nincs, de ha gondoljátok osszátok meg velem és a többiekkel kommentben, hogy ti milyen könyveket választottatok volna. 
^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱