2017. április 28., péntek

Tea Book Tag

Tea Book Tag




🍵

Instant tea 
a legrövidebb könyv, amit tavaly olvastál 

📖 Fred Saberhagen | James V. Hart: Drakula


Ha az emlékeim nem csalnak a legrövidebb könyv, amit tavaly olvastam az Fred Saberhagen | James V. Hart Drakula című könyve volt. Még általános iskolás koromban bukkantam erre a regényre a könyvtárban, majd pedig nemrégen nagy örömömre megtudtam vásárolni egy antikváriumban. 


Zöldtea
 egy zöld borítós könyv 

📖Sarah Addison Allen: A barackfa titka 


Ide mindenképpen A barackfa titkát választanám. Szerintem gyönyörű a borítója. 


Forró citromos tea mézzel 
könyv, ami átmelegíti a lelked 

📖 Deirdre Riordan Hall: Sugar


Sugar és Even története még mindig ellágyítja a szívemet és felmelegíti a lelkem...



Ötórai tea 
egy könyv, amit angolul vagy más idegennyelven olvastál 

📖Beth Fantaskey: Jessica 's Guide to Dating on the Dark Side 


Beth Fantaskey-től olvastam még pár évvel ezelőtt a  Jessica's Guide to Dating on the Dark Side című regényét, amit nagyon szerettem. Remélem, hogy egyszer majd magyarul is elolvashatom.



Gyógytea
egy könyv, amit kényszerből olvastál

📖 Katona József: Bánk Bán  


Az igazság az, hogy egyáltalán nem szerettem kötelezőket olvasni. (Kivéve Mikszáth Kálmán: Szent Péter esernyője)
Emlékszem, hogy igen megkeserítette az iskolás napjaimat, mert nagyon lassan haladtam az olvasásával. 



Fekete tea
egy olyan akciódús könyv, amin képtelen lennél elaludni 

📖 Felkai Ádám: Para körút 


Oh, ez könnyű! Ide az egyik tavalyi kedvenc regényemet, a Para körutat választom. Egy ültő helyemben elolvastam, annyira magával ragadott az izgalmas története. :D 



Jeges tea
egy hamisítatlan nyári olvasmány 

📖Jennifer Salvato Doktorski: Lángra lobbant nyár


Ha egy klassz regényt szeretnétek elolvasni egy forró nyári délutánon, a Lángra lobbant nyár remek választás lesz. 



Kalinka szamovár
egy könyv, amit csak az alkohol tett volna elviselhetőbbé 

📖Anna Woltz: Száz óra sötétség 


Nekem lehet, hogy már az alkohol sem nyújtott volna segítséget ennek a könyvek az olvasásakor. Számomra túlságosan depressziós és lehangoló volt. 


🍵 


Köszönöm szépen, hogy elolvastátok! ✌







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱