2017. június 18., vasárnap

Harriet Muncaster: Holdas Hanna iskolás lesz (Vámpírtündér 1.)

Harriet Muncaster: Holdas Hanna iskolás lesz (Vámpírtündér 1.)




Író: Harriet Muncaster
Cím: Holdas Hanna iskolás lesz (Vámpírtündér 1.)
Kiadó: Móra Könyvkiadó
Könyv megjelenése: 2017
Könyv terjedelme: 128 oldal


Hány sütit érdemel?
🍪🍪🍪🍪🍪

Fülszöveg:
Holdas Hanna különleges kislány, hiszen vámpírtündér.
Az édesanyja tündér, az édesapja vámpír, ő meg egy kicsit mindkettő.
Éjjelente repülni indul, jó barátja a denevéreknek, és még a tütüje is fekete!De imádja a napsugarat is, igazi varázspálcával varázsol, és legjobb barátja Mályvaszín Nyuszi.Holdas Hannának iskolába kell járnia. De hová menjen?Tündériskolába? Vagy inkább vámpírsuliba?Legjobb lesz, ha mindkettőt kipróbálja… Ilyen tantárgyakra azonban nem számított!


Itt tudod megrendelni:


 Néhány nappal ezelőtt voltam a helyi könyvtárban és az új könyvek között megpillantottam ezt a mese könyvet. Nagyon szép a borítója, csillogós és felkelti az ember figyelmét. Mikor pedig belelapoztam, gyönyörű rajzokat láttam meg benne, így ki is kölcsönöztem őt, a második részével együtt.
Tudom, hogy ez gyerekkönyv, de bennem még mindig ott lakozik a kislány énem, aki rajong a mesekönyvekért. Nem tudom, hogy ti, hogy vagytok vele, de én még most is szívesen veszek a kezembe gyerekkönyveket. :)
Jól esett a lelkemnek, hogy most egy könnyedebb, rövidebb könyvet vettem a kezembe, valamint kellemes érzés volt újra gyereknek lenni. Még ha az csak fél óráig is tartott.
Hanna nem tudja, hogy mi is ő igazán. Vámpír vagy tündér? Valahogy semelyiknek sem elég jó.  
Sok ember érzi azt, hogy nem elég jó az, amit csinál, ezért motiváció hiányában feladja az álmait. Nemcsak gyerkőcök, hanem nagyon sok felnőtt is. Saját tapasztalatból is beszélek. Én is nagyon sokszor érzem magam egy csődtömegnek, hogy amit én csinálok az rossz és senkit sem érdekel. Olyankor néhány óráig, vagy esetleg néhány napig rosszul érzem magam, szinte kedvem sincs semmihez sem. De aztán még is talpra állok, mert tudom, hogy ennél én többre vagyok képes, és azzal nem teszek jót magamnak, hogy sajnáltatom magam. 
Furcsa, de pont egy mese könyv ébresztett arra rá, hogy fogadjam el magam amilyen vagyok. Mindig lesznek emberek akik úgy fognak engem szeretni, ahogy éppen kinézek és amilyen vagyok.
Szeretnék még több ilyen kedves és tanulságos könyvet olvasni.:)



Ajánlom e nektek?
Igen, nagyon ajánlom minden lánynak és nőnek, aki szereti az aranyos történeteket, némi mondanivalóval.
Mert Hanna is elfogadta magát, olyannak amilyen. Úgy gondolom, hogy minden embernek így kellene cselekednie, mint egy ennek a kicsi lánynak. 


Borító: 5/5*
Fülszöveg: 5/5
Történet: 5/5
Kedvenc szereplőm: Mályvaszín Nyuszi, Hanna

Kedvenc idézet: 
"És akkor azt gondoltam: „ Talán nem is baj, ha én is olyan vagyok, amilyen. Hiszen éppen az a szép, hogy mindenki másféle"


Henrietta


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱