2017. június 22., csütörtök

Kylie Scott: Lick - Taktus (Stage Dive 1.)

Kylie Scott: Lick - Taktus (Stage Dive 1.)


Író: Kylie Scott
Cím: Lick - Taktus (Stage Dive 1.)
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Könyv megjelenése: 2015
Könyv terjedelme: 384 oldal

Hány sütit érdemel?
🍪🍪🍪🍪

Fülszöveg:
Az ébredést Las Vegasban nem éppen így képzelte
Evelyn Thomas úgy tervezte, hogy hatalmas bulival ünnepeli a 21. születésnapját Las Vegasban. Őrült nagy bulival. De a legvadabb álmaiban sem jutott volna eszébe, hogy másnap reggel a fürdőszoba padlóján ébred, élete legdurvább másnaposságával, mellette egy kimondhatatlanul vonzó, félmeztelen, tetovált férfi, és az ujján gyűrű, amelyben akkora gyémánt van, hogy King Kong is elismerően csettintene. Bár emlékezne rá, hogyan jutott el ide!




Egy ideje már kinéztem magamnak ezt a könyvet. Szerettem volna egy kicsit romantikus, de egyben szórakoztató és vicces könyvet olvasni. Ebben a regényben pedig minden meg volt, amire vágytam. :)

Ev arra ébred, hogy egy félmeztelen pasi fekszik mellette. Az előző éjszakából nem emlékszik semmire, mert túl sok alkoholt fogyasztott. Végül kiderül, hogy a férfi, aki mellett ébredt a férje, nem mellesleg egy híres rock sztár. Ráadásul erős hangulat ingadozása van. Néha kedves, olykor pedig erőszakos és durva, emellett pedig titkokkal van tele. 
Vajon David valóban csak egy erőszakos rock sztár, akinek csak egy éjszakára kellett a lány? A válasz nem. Davidben sokkal több rejtőzik, mint sem azt az olvasó gondolná vagy éppenséggel a regény főszereplője, Evelyn.  
Nem mondom azt, hogy odáig voltam Davidért, de azért kedveltem. Nekem túlságosan kiszámítható volt. Jobban kedvelem az olyan könyves karaktereket, akik meg tudnak lepni egy egy mondatukkal vagy cselekedetükkel. Ev egy átlagos nő. Szívesen olvastam volna a keményebb énjéről is, ami annyira megtetszett Davidnek. 
Viszont volt egy szereplő aki igencsak felcsigázta az érdeklődésemet. Jimmy, David bátyja számomra érdekes karakternek tűnik. A Stage Dive harmadik részében ő a főszereplő, így mindenképpen elfogom olvasni azt is. :)
Összességben kellemes olvasmány volt, azt kaptam tőle amire vágytam. :)


Ajánlom e nektek?
Igen, ajánlom minden kedves olvasónak, aki szeretne egy felnőttebb, több erotikával rendelkező romantikus történetet olvasni. :)

Borító: 5/5
Fülszöveg: 4/5
Történet: 4.5/5
Kedvenc szereplőm: Jimmy, David

Henrietta



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱