2018. május 13., vasárnap

Az első rendelésem a Könyvudvartól

A napokban éppen molyon néztem a frisseimet, mikor szembe jött velem a Könyvudvar hírdetése. Kíváncsi voltam, hogy milyen könyveket árulnak. Csodára rátaláltam két olyan könyvre, amelyekre már évek óta vadászok! Rögtön meg is rendeltem őket, illetve landolt a kosaramban még másik három könyv, így még a szállítás is ingyenes volt.
Nagyon gyorsan szállították ki a csomagot. Csütörtökön rendeltem meg és pénteken már meg is érkezett.
A csomagolással is teljesen megvagyok elégedve, ugyanis látszik, hogy figyelnek arra, hogy ne sérüljenek meg a könyvek.
Mint a képen is látható, legfelülre egy keményebb papír került, a maradék helyet pedig újságpapírral tömték ki, így éppségben érkeztek meg a könyvek.
M.C. Beatontól eddig még nem olvastam, de remélem, hogy tetszeni fog majd. Bizakodva állok neki. 
A másik két könyv pedig Kresley Cole: A gyönyör sötét hercege és a Szeress, ha tudsz! 
Előbbit olvastam már és nagy kedvencemmé vált, viszont szerettem volna egy saját példányt is, így nagyon örülök, hogy sikerült megrendelnem kedvező áron.
Az utóbbit pedig most olvasom és azt kell mondanom, hogy nagyon jó választás volt, mert a története magával ragadott.
Talán ez az egy termék volt, amelyben kicsit csalódtam. Könyvnek gondoltam, viszont ez inkább egy magazin. De jó hír az, hogy sok recept található benne és párat szeretnék is kipróbálni ezek közül. 

Árak:
•Kresley Cole: A gyönyör sötét hercege 1490.-
•Kresley Cole: Szeress, ha tudsz! 1490.-
•M.C. Beaton könyvek 990/db
•#gasztrocsajok 100.-
Összesen: 5060.-

Számomra ez egy nagyon jó vétel volt és csak ajánlani tudom nektek az oldalt.
Ezen a linken megtaláljátok a webáruházukat:

2 megjegyzés:

  1. Köszönjük az ajánlást!:)
    Javítani fogom a Gasztrocsajok leírását!
    Gerley Éda

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! :) Fogok még tőletek sokszor rendelni, az biztos! :)
      Rendben, köszönöm szépen!

      Törlés

Hurrá, itt az ősz! 🍂 LOLMARKT