2018. június 23., szombat

169 forintos fogkrém?? 😮

Sziasztok!
Személy szerint én szeretem váltogatni a fogkrémeimet és kipróbálni újdonságokat. Propbáltam már drágábbat, közepes árkategóriájút is, de ilyen olcsót még sosem! 
"Bátor" voltam és megvettem egy 169 forintos fogkrémet.
•Fehérítő hatású
•Segíti a fogsárgulás és foltosodási problémák megoldását
•Megakadályozza a fogkő lerakódását
👀
Véleményem róla: Az íze nem rossz, bár lehetne egy kicsit erősebb is. De pozitívum ez a tulajdonsága annak, aki nem szereti az erős fogkrémeket.
Minimálisan tényleg fehérített, de azért csodát ne várjatok tőle! Nagyon olcsó, 170 forintért vettem a helyi CBA-ban. Láttam, hogy van neki gyógynövényes változata is ugyanennyibe kerül az is. A fogkrém színe kissé szürkés, nem hagyományos fehér. Elsőnek ezen meglepődtem, de miután kipróbáltam nem volt semmi gondom a termékkel. Teljesen hozza a drágább, 600-700 forintos fogkrémek szintjét is. Így én bátran ajánlom nektek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱