2018. június 10., vasárnap

A Csodaszer ❤

Sziasztok!
Gondolom nem én vagyok az egyedüli ember, akinek meggyűlt a baja a pattanásokkal. Az én tinédzser korszakomat szószerint tönkretette az, hogy pattanásos volt az arcbőröm. Nem volt semmi önbizalmam, szégyeltem az arcomat és rettentően csúnyának éreztem magam. Annyira szégyeltem magam, hogy az összes társasági eseményből kihúztam magam. A gólyabált kihagytam, a garabonciás napot kihagytam, az érettségi bankettet kihagytam és legszívesebben a fotozósra sem mentem volna el. De azt már nem hagyhattam ki.

Az összes zsebpénzemet drága krémekre és kenceficékre költöttem. Semmi sem segített. Sőt! Volt olyan termék, amelytől még több pattanásom keletkezett. 
Ez a termék a Manna szappan volt. Két hétig használtam és a fejem úgy nézett ki, mint egy paradicsom. Persze ezzel nem szeretném lehúzni a Manna szappant, mert lehet, hogy valakinek pont ez segített. Csak sajnos nekem nagyon nem vált be. Az iskolában sem barátkoztam, mert attól tartottam, hogy kinéznek engem a többiek. Ezért mindig egyedül voltam és iskola után sokat sétáltam. 
Az iskola, ahová jártam a város elején található, én pedig sokszor kilómétereket sétáltam. Így hozta az élet, hogy egy délutánon betértem a Müllerbe. Még sosem jártam ott azelőtt és meglepődtem, hogy milyen nagy. Viszonylag kevés pénz volt nálam, olyan két ezer forint körül. Szóval inkább csak nézelődtem. Nagyon sok új márkát láttam és az egyiknek megtetszett a neve. A neve dr. Organic. Gondoltam leveszek egy terméket és elolvasom mire is jó. Szóval levettem ezt a terméket a polcról:
A hát oldalán az állt, hogy tisztítja és frissíti a bőrt. Bár, úgy álltam hozzá, hogy úgy sem fogja megoldani a problémámat, azért adok neki egy esélyt. Az első nap azt vettem észre a használata után, hogy puhább a bőröm és nem pirosodott ki, pedig mindig kiszokott arctisztítás után. Minden este használtam és két hónap múlva eltüntette a pattanásaimat! Csak pici piros foltok maradtak utána, azokat már sikerült elhalványítanom kamilla segítségével. :) Nekem ő a csodaszerem és csak ajánlani tudom nektek! Azóta pedig már egy pattanásom sincs. Csak nagyon ritkán jön ki rajtam egy kettő, de azok is viszonylag hamar elmúlnak. 
Csak azt sajnálom, hogy nem találtam rá előbb. Talán az iskolás éveim is szebbek lettek volna tőle. 
Mindesetre én hálás vagyok ennek a kis szappannak és sosem fogom elfelejteni, hogy milyen sokat segített nekem. Bízok benne, hogy nektek is fog! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy