2018. június 11., hétfő

A távolság relatív

Író: Kasie West
Cím: A távolság relatív
Műfaj: Ifjúsági, Romantikus
Kiadó: Menő Könyvek
Fordította: Nánási Yvette
Könyv megjelenése: 2018
Oldalszám: 304 oldal

Hány sütit érdemel? 🍪🍪🍪🍪🍪

Én és a könyv....

Az én figyelmemet már jó pár hete felkeltette Kasie West új regénye. Írtam is róla a blogon, hogy nagyon szeretném elolvasni, mert igazán kíváncsi vagyok a történetére. A Menő Könyveknek hála pedig még hamarabb sikerült elolvasnom, mint azt gondoltam. :)
Köszönöm szépen a lehetöséget kedves Menő Könyvek!
Már a regény elején is éreztem, hogy ő különleges olvasmány lesz. A regény főszereplője Caymen, aki egy bababoltban dolgozik. A bolt az édesanyjáé. Az egyik nap egy különleges vendég látogat el a boltukba. Ez a srác nem más, mint Xander. Xander a nagymamája rendeléséért jött és itt kezdődött az ő baráságuk. Már az első találkozásnál is érezhető volt, hogy meg van közöttük a kémia. Ám, még sem siették el a dolgot és nekem ez tetszett a regényben a leginkább. Szépen épült fel az egész történet és folyamatosan késztetett arra, hogy csak még egy fejezetet olvassak. De gondolom ez a helyzet nektek is ismerős. :) 
Caymen
Caymen igazán egyedi karakter. Köszönhető ez a morbid humorának és szarkazmusának. Annak ellenére, hogy csupán 17 éves, nagyon éretten viselkedett néhány dologban. Mivel tudta, hogy édesanyja nehéz anyagi helyzetben van, ő minden szabadidejét arra szentelte, hogy segítsen a bolt vezetésében. Ezért számomra nagyon szimpatikus szereplő volt és jó volt olvasni azt is, hogy milyen remek barátnője van. A legjobb barátnője Skye, aki egy nagyon jófej lány. Tudjátok, ő az a barát, akit hogyha hajnali kettőkor hívsz fel, akkor is számíthatsz rá.
Xander
A regény másik főszereplője Alexander, de jobb szereti ha csak Xandernek hívják. Gazdag családból származik, ám ennek ellenére egyáltalán nem éreztem azt, hogy ő nagyképű vagy esetleg piperkőc lenne, mint ahogyan azt a könyvekben és filmekben szokták ábrázolni. Nagyon kedveltem őt, mert kedves és érzékeny fiú. Figyelmes is, és ami az egyik legjobb tulajdonsága, hogy szeret finomakat enni! Nálam ez már egy plussz pontot jelentett. ^^ Imádtam azokat a jeleneteket, amikor Caymennek reggelenként hozta a forrócsokoládét. ❤ (Bárcsak nekem is lenne egy ilyen barátom... Igazán szerencsés lány Caymen.) Viszont tudni kell róla, hogy lázadó is bizonyos értelemben, hiszen a családban ő az úgymond "fekete bárány". Sok mindenben jól teljesít, de semmiben sem kiemelkedő látszólag. Ezért az édesapja azt szeretné, hogy ő vegye át a családi vállalkozást. Xander életcélja viszont nem az, amit az édesapja szánt neki. Keresi az életcélját. Pont, mint Caymen. Xander fejébe ötlött az, hogy tartsanak karriernapokat. Vagyis egymásnak találnak ki programokat, amelyek sehítségével rátalálhatnak a helyes útra, hogy mit is kellene kezdeniük a suli után. Mindegyik program nagyon klassz volt, nekem volt két nagy kedvencem is. :) Az egyik vicces volt és másik pedig romantikus. Persze nem írok róla többet, mert úgy az igazi, hogy ha elolvassátok. Szerintem nektek is nagyon tetszenének! :)
A mellékszereplők közül Xander nagymamáját és Caymen legjobb barátnőjét, Skye kedveltem a legjobban. 
A regény vége szépen le van zárva és nagyon örülök, hogy a történet befejezése a legjobban alakult! :)
Számomra öröm volt elolvasni A távolság relatív című regényt és szeretnék mégegyszer köszönetet mondani a Menő könyveknek! ❤
Figyelem! A könyv olvasása közben gyakran találkozhatunk a " forrócsokoládé" és "muffin" szóval! Az édesség utáni sóvárgásért felelősséget nem vállalunk! :D
<Itt tudjátok megrendelni>

Kedvenc idézetek:
"Finoman csókol, az ajka olyan meleg, mint a keze."

"- Nagyon hiányzott a reggeli forrócsokoládém, amire valaki rászoktatott, aztán megvonta tőlem.
- Most a magad finom módján azt akarod mondani, hogy hiányoztam a múlt héten?"

"És abban az egy másodperben szabadnak érzem magam."

Kedvenc szereplők: Xander, Caymen, Skye

Borító: 5/5
Fülszöveg: 5/5
Történet: 5/5*

A borítóról egy kicsit bővebben:
Magyar borító
Nagyon tetszik benne az, hogy egyszerű és még is jól mutat. Ami pedig a legfontosabb illik a történethez is.
A cím betűtípusa is könnyen olvasható és csak is a legfontosabb szövegek találhatóak meg a borítón.
Író, cím, kiadó neve és a szerző egy korábbi regényének a címe. Szerintem pontosan elég ennyi információ egy könyvről az előlapon. :)


Amerikai borító
Az amerikai borító jól mutat, igazi kis csajos történetet mutat a külvilág felé. Csak éppen az a baj, hogy A távolság relatív több, mint egy kis csajos regény, így nagyon örülök annak, hogy a Menő Könyvek Kiadó készített a regényhez egy saját borítót. 





A német borító tetszik nekem a legkevésbbé. Szép ez a mályvaszín, de nekem egy kicsit sok. 

Nektek melyik borító tetszik a legjobban? 

Röviden: Ajánlom ezt a könyvet minden olyan kedves olvasónak, akik szeretnének olvasni egy igazán jó Ifjúsági regényt! Fiúk - Lányok, bátran olvassátok el. Nem fogtok benne csalódni! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱