2018. június 5., kedd

☁💛 Álom ruha 💛☁

Már nagyon régóta szeretettem volna magamnak egy csinos és színesebb ruhát. Leginkább földszínű ruhákat szoktam hordani a mindennapokban. A ruhatáram nagy része ezekből a színekből áll: zöld, barna, fekete. Ezért vágytam a változatosságra és lesz hamarosan a nyáron egy fontosabb esemény az életemben, amelyen szeretnék egy igazán szép ruhában megjelenni. Sokat keresgéltem a ruhaboltokban, de nem találtam olyant, amelyre azt mondtam volna : "Igen, ő lesz az igazi!"
Így hát a neten folytattam tovább a kutatást és sikerült meglelnem az álom ruhámat! 💛

https://www.manzara.hu oldalán bukkantam rá erre a csoda szép ruhára! Ugye milyen szép? ^^
Nekem nagyon tetszik és szerelem volt első látásra. 💛 A színe tetszett meg elsőnek. Sosem volt még sárga ruhám, így itt volt az ideje, hogy legyen nekem is egy. Testre simuló ruháról van szó, amely nagyon szépen hangsúlyozza a vonalakat. Én körte alakú lány vagyok, vagyis széles a csípőm és keskeny a derekam. Bár eddig sokszor negatív dologként kezeltem ezt az adottságomat, most már elfogadtam és úgy döntöttem, hogy ahelyett, hogy bő pulcsikban és nadrágokban leplezném az alakomat, helyette azt hangsúlyozom, amely előnyös a számomra.
Nyáron a bőröm barna, így a sárga szín mégjobban fog mutatni rajtam. A ruha anyaga poliészter és spandex, ezáltam nagyon szépen simul a testre.
A szoknya hossza szerintem tökéletes. Nem szeretek rövideket hordani, mert nem érzem jól magam és feszengek közben. Mint a képen is látható a ruha egy kicsivel ér térd fölé, így nagyon tudom ajánlani olyan hölgyeknek is akik, hozzám hasonlóan jobban preferálják a megbízható, kényelmes hosszúságú ruhadarabokat.
A nyakkivágása is fontos tényező volt a számomra, mert olyan ruhát szerettem volna, amelynek nem túl mély a dekoltázsa. Nagyon tetszik benne, hogy egyáltalán nincs kivágása, így még nyakláncot sem fontos hozzá föl vennem.
A jobb oldalán lévő ujj díszítést pedig imádom! Egészen más megjelenést kölcsönöz a rucinak és sokkal elegánsabb így. :) Tényleg imádom. 💛 Az ára is teljesen korrekt. Összesen 8130 forint. A ruhaboltokban ennyiért nem igen lehet kapni alkalmi ruhát, így még szállítási díjjal együtt is olcsóbban jövünk ki. A szállítási díj 990 forint, de 14 990 fölött ingyenes a kiszállítás.
A ruhát ezen a linket megtekinthetitek:
A hajam fekete, ami nagyon jól fog menni a ruhához és ami még pozitívum, hogy fekete magas sarkúval roppant mutatós.
A fekete magas sarkú pedig egy hölgy ruhatárából sem kiányozhat, ez nélkülözhetetlen darab, hiszen mindenhez passzol.
Kiegészítőként véleményem szerint nagyon jól illene hozzá egy vékony, arany színű karkötő és egy fekete boríték táska.
A manzara oldalában különösen tetszik, hogy könnyen kezelhető az oldala és könnyen megtalálhatsz termékeket, ezzel sok szabadidőt megspórolhat az ember magának.
A mérettáblázat segítségével pedig könnyen megállapíthatjuk a méretünkket, hiszen cm-re pontosan meg vannak adva az adatok. Mutatok is róla nektek egy képet:
A Manzara oldaláról nem csak ruhákat tudtok rendelni, hanem táskákat, cipőket, felsőket, kabátokat, nadrágokat és ami most nyáron a leginkább fontos a hölgyek számára, bikinit is! Nos, én megnéztem őket és nagyon szuperek. Bő a választék és töbféle stílusban megtalálhatóak, így egészen biztos, hogy mindenki talál olyan bikinit, amely a számára tetszetős. :)
A megrendelt termékeket 2-3 munkanap alatt kiszállítják, így egyáltalán nem kell sokat várni a csomagra.
Csere lehetöség is van a webáruházban, 14 napon belül. 

A Manzara oldalát csak is ajánlani tudom nektek! :) 

Kedves Manzara köszönöm szépen a lehetőséget! 💛

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱