2018. június 2., szombat

Arcápolási kedvencek |Oriflame|

Fél éve annak, hogy Oriflame tanácsadó lettem. Régebben az egyik osztálytársamtól rendeltem termékeket és nagyon szerettem őket használni. Több évig sajnos nem volt alkalmam rendelni, így arra a döntésre jutottam, hogy én is tanácsadó leszek és szeretnék minél több terméküket kipróbálni. :)
Most pedig szeretném nektek megmutatni azokat a termékeket, amelyeket a mindennapokban használok az arcomra.

Oriflame Love Nature Krémes Arctisztító Olívaolajjal

Az arcápolásom első lépése az, hogy az olívaolajos arctisztítóval megtisztítom az arcbőrömet. Előnye, hogy nem kell belőle sokat használni és sokáig elég. Az arcbőrömet tisztábbnak és puhábbnak érzem tőle. Nem csípi, pedig nekem érzékeny a bőröm. Az ára is kedvező, hiszen teljes áron is csupán 1099 forintba kerül.
Itt tudjátok megrendelni:

Oriflame Love Nature Arckrém Kamillával

Második lépésként a Love Nature kamillás arckrémet szoktam használni. Nekem nagyon sokat segített, sokkal hidratáltabbnak érzem tőle a börömet. Az illata is finom és kellemes, ami fontos tényező számomra, mert sajnos sok illattól megfájdul a fejem. Esténként szoktam használni. Viszonylag gyorsan beszívódik és nem pirosodik ki tőle az arcom sem. Az ára is korrekt, 1199 forintba kerül. De akciósan sokkal olcsóbban is be lehet szerezni. Most pl.csak  374 forint. Így nem drágabb, mint a drogériában kapható termékek. Ráadásul színezékmentes is. 
Itt tudjátok megrendelni:

Oriflame Love Nature Szemkörnyékápoló Krém Vadrózsával

Harmadik lépésként pedig vékony rétegben felviszek egy kis szemkörnyékápolót a szemem alatti karikákra. Szeretem az illatát is, egyáltalán nem erős. Pedig én nem kifejezetten rajongok a rózsa illata iránt. Minden este használom és hosszan távon azt vettem észre, hogy világosabbak lettek a karikáim. Az ára 999 forint. Annyit teljesen megér. :)
Itt tudjátok megrendelni:

A Love Nature termékeket csak ajálani tudom nektek is. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LOLMARKT/ Egyedi pólókat terveztem