2018. június 1., péntek

Könyvtárban jártam |Június|

Sziasztok! 
Ismét úgy indultam el a könyvtárba, hogy nem volt konkrét elhatározásom arra vonatkoztatóan, hogy milyen műfajban is szeretnék olvasni a nyár első hónapjában. 
Ezért felfedezőútra indultam és sikerült megint csak kincsekre lelnem. :)
Először az újdonságok között néztem szét. Két General Press regényt választottam.
•Julie Klassen: A néma nevelőnő
&
•Julie Klassen: A házitanító lánya
Eddig még nem volt alkalmam olvasni az írnőtől. Nagyon kíváncsi vagyok rá. :) A néma nevelőnő 2017-ben jelent meg, így viszonylag tényleg újdonságnak számít.  A házitanító lánya 2013-as megjelenésű, kemény táblás regény. Bár A néma nevelőnő puha kötéses, élőben gyönyörű szép a borítója. Mindkettő regény történelmi romantikus, így nagy lelkesedéssel fogok nekik állni, mert mint tudjátok ez az egyik kedvenc könyves műfajom. :)
Majd ezután a gyerek-ifjúsági részlegre tértem be, ahol sok új mesekönyv fogadott. :) Megjött a kedvem ahhoz, hogy én is elolvassak egyet.
•Fésűs Éva: Mesebeszéd című gyönyörű könyvét hoztam haza. Már bele is olvastam és csodálatos. ^^ Mutatok róla nektek néhány képet:

Nagyon szép ez a zöld minta. ^^

Illetve nagyon megtetszett még ez a könyvecske is. :)
•Ruth Symes: Bella Donna
Ez a történet egy kislány boszorkányról szól, aki árva. Bár nem az én korosztályomnak szól ez a könyv, én nagyon szeretem a hozzá hasonló történeteket.




Úgy gondoltam, hogy szeretnék még haza vinni legalább egy könyvet, így az ifjúsági polcnál keresgéltem.
Így hát rátaláltam egy olyan író könyvére, akiről már sok jót hallottam, de én még nem olvastam tőle egy regényt sem. Szóval ő is haza jött velem.
•Roald Dahl: A barátságos óriás
Végül pedig megtaláltam azt a könyvet, amelyet már nagyon régóta szeretnék elolvasni!
•Meg Cabot: A mediátor 1.
Ma már neki is kezdek, mert már nagyon kíváncsi vagyok rá! :) Mindenképpen lesz majd róla bejegyzés a blogon is.

Ennyi lett volna az e-havi könyvtáros szerzeményes bejegyzésem.
További szép napot mindenkinek és persze kellemes olvasást! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱