2018. jĂșnius 18., hĂ©tfƑ

💙 Bielenda Bikini arckrĂ©m 💙

Olyan szerencsĂ©s voltam, hogy a Beautyq egyĂŒttmƱködött velem, Ă­gy kiprĂłbĂĄlhattam a Bielenda BIKINI arckrĂ©mĂŒket.
A krĂ©m vegyes Ă©s zsĂ­ros bƑrre ajĂĄnlott, amely szĂĄmomra tökĂ©letes vĂĄlasztĂĄs volt. Ugye, mint Ă­rtam mĂĄr egy bejegyzĂ©semben, rĂ©gen nagyon pattanĂĄsos volt az arcbƑröm, de szerencsĂ©re ez mĂĄr a mĂșltĂ©. Viszont Ă­gy nyĂĄron a meleg idƑ hatĂĄsĂĄra kifĂ©nyesedik a bƑröm Ă©s zsĂ­rosabbĂĄ vĂĄlik. Az orrom pedig kissĂ© szĂĄrazabb lesz.
Én reggel szoktam bekenni vele az arcomat, arcmosĂĄs utĂĄn pĂĄr perccel. Egy hete hasznĂĄlom Ă©s azt vettem Ă©szre, hogy valĂłban javĂ­totta a bƑröm tĂłnusĂĄt! Egyenletesebb lett az arcom felszĂ­ne Ă©s ami mĂ©g plussz pint, hogy puhĂĄbb is lett a bƑröm. :) Az illata semleges, Ă­gy azoknak is remek vĂĄlasztĂĄs lehet, akik nem bĂ­rjĂĄk az erƑs illatokat, akĂĄrcsak Ă©n. ElƑnye mĂ©g a krĂ©mnek, hogy nagyon könnyƱ eldolgozni Ă©s pillanatok alatt beszĂ­vĂłdik. Frissebbnek Ă©s ĂŒdĂ©bbnek Ă©rzem a bƑrömet a hasznĂĄlata utĂĄn. Aminek pedig nagyon örĂŒlök, hogy az orrom is kevĂ©sbbĂ© szĂĄraz miĂłta hasznĂĄlom a termĂ©ket.
A reggeli rutinom fontos eleme lett Ă©s az mĂĄr biztos, hogy Ƒ lesz az idei nyaram egyik kedvenc termĂ©ke. :)
Bielenda BIKINI arckrĂ©m SPF30 vegyes/zsĂ­ros bƑrre MATT LOOK 50ml
•TökĂ©letesen kombinĂĄlja a napvĂ©dƑ krĂ©met Ă©s a korrigĂĄlĂł funkciĂłt.
•JavĂ­tja a bƑr tĂłnusĂĄt, valamint ĂĄpolja Ă©s vĂ©di a bƑrfelĂŒletet a kiszĂĄradĂĄs ellen.
•Gyorsan beszĂ­vĂłdik Ă©s nem hagy zsĂ­ros rĂ©teget a bƑrön.
A Bielenda egy lengyel natĂșrkozmetikai mĂĄrka, amelynek a termĂ©keit nem tesztelik ĂĄllatokon. 👍 Csak is kizĂĄrĂłlag ökolĂłgiailag engedĂ©lyezett alapanyagokat hasznĂĄlnak fel a kĂ©szĂ­tĂ©s sorĂĄn.
Csak ajĂĄnlani tudom nektek a termĂ©ket Ă©s a Beautyq oldalĂĄt is: https://beautyq.hu
A Beautyq lengyel kozmetikumokkal foglalkozĂł cĂ©g, amelynek fƑ tevĂ©kenysĂ©ge a szĂ©psĂ©gĂĄpolĂĄsi Ă©s higĂ©niai termĂ©kek Ă©rtĂ©kesĂ­tĂ©se viszonteladĂłk, szĂ©psĂ©gszalonok, fodrĂĄszatok rĂ©szĂ©re.  
Remek minƑsĂ©gƱ termĂ©kek talĂĄhatĂłak meg a webshopjukban!
Köszönöm szĂ©pen kedves Beautyq, hogy kiprĂłbĂĄlhattam a Bielenda BIKINI arckrĂ©met! 💛💙

Nincsenek megjegyzések:

MegjegyzĂ©s kĂŒldĂ©se