2018. július 10., kedd

Mid-Year Freak Out Book Tag - Féléves Könyves Kiadás Tag






Sziasztok! 
A molyon kaptam egy szuper book tages kihívást Egyitom hercegétől, amelyet köszönök szépen! :)
Szóval, jöjjenek is a kérdések:

1. Legjobb könyv, amit eddig 2018-ban olvastam:

Meg Cabot: Suzie és a szerelmes kísértet (A mediátor 1.)
Imádtam ezt a könyvet! A szereplők imádnivalóak (főleg Jesse ❤), a történet pedig olvastatja magát és le sem bírod rakni a könyvet. :)
Alig várom, hogy olvassam a folytatását is! 
Ő volt eddig a legjobb könyv, amelyet 2018-ban olvastam!

2. Legjobb folytatás, amit eddig 2018-ban olvastam:

Cassandra Clare: Igaz szerelem (és egy első randi)
A legjobb folytatás, amit eddig 2018-ban olvastam az a Bane krónikák 10 része. Nagyon sokat nevettem rajta, mert igazán szórakoztató történet volt és remek volt olvasni Magnus és Alec első randijáról. :) Ha lehet, még jobban megszerettem őket, mert nagyon aranyosak voltak! 

3. Új megjelenés a várólistámon:

Sarra Manning: Londonban bármi megtörténhet
Amint megláttam a csodaszép borítóját, rögtön beleszerettem. A fülszövege alapján pedig nagyon megtetszett a története és alig várom már, hogy olvashassam! :) 
Könnyed, ifjúsági regénynek ígérkezik és már nagyon kíváncsi vagyok rá! 


4. Legjobban várt meglenés az év második felére:

Sylvia Day: Büszkeség és gyönyör
Már alig várom, hogy olvashassam! Imádom a történelmi romantikus könyveket és Sylvia Day írói stílusát is nagyon szeretem, így biztosan tetszeni fog ez a könyve is! :)
Egy kicsit még várnom kell rá, mert szeptember 20-án fog megjelenni, de hamar eltelik majd az idő! :) 


5. Legnagyobb csalódás:

Abbi Glines: Ha az enyém lennél
Borzasztóan nagy csalódás volt... :(
Abbi Glines könyvei pedig jók szoktak lenni! Ezért is nem értem azt, hogy ez a regénye miért lett ennyire gyenge! 
A szerelmei háromszög vontatott és erőltetett volt. Alig vártam, hogy vége legyen....


6. Legnagyobb meglepetés:

J.L. Armentrout: Perzselő csók
Nem gondoltam volna, hogy enyire szuper lesz a könyv! :)
Mindenképpennő volt a legnagyobb meglepetés 2018-ban. Már nagyon várom a folytatását is!





7. Kedvenc író (debütáló vagy neked új):
 Meg Cabot ❤

Idén olvastam tőle először és hatalmas kedvencem lett! :)




8. Legújabb képzeletbeli szerelem:

Jesse ❤❤
(Meg Cabot: A mediátor sorozat)
A legújabb szerelmem Jesse!
Ilyen szellemet én is elfoganék a szobámba. 😜




9. Legújabb kedvenc karakterem:

Magnus Bane ❤❤
Eddig is kedveltem Magnust, de mióta olvasom a Bane krónikákat, sikerült mégjobban megszeretnem őt.

A saját trilógiáját pedig nagyon-nagyon várom!




10. Egy könyv, ami megríkatott:
Jelenleg ilyen nincs. Ritkán szokott előfordulni, higy elsírom magam egy könyvön, sőt akármin.

11. Egy könyv, ami boldoggá tett:

Jennifer Niven: Veled teljes a világ

Pont jókor olvastam. Sajnos nekem is vannak gondjaim a súlyommal, így nagyon örültem, hogy a könyv adott egy pozitív löketet és, hogy mindig van remény és nem szabad feladni! Nem az számít, hogy mit gondolnak rólad mások. Annak az egy embernek a véleménye számít, aki tiszta szívből szeret és nem számít neki, hogy hány kilót nyomsz. De ami a legfontosabb az a saját véleményed önmagadról. Szeresd magad!

12. Kedvenc könyvadaptáció, amit idén láttam:
Nem rémlik, hogy néztem volna könyvadaptációt.
A Tudom mit tettél tavaly nyáront nemrégiben megnéztem, de azt már sokszor láttam. Másra nem emlékszem. De tervbe van véve A fekete ruhás nő.

13. Legszebb könyv, amit eddig az évben kaptam/vettem:

R. Kelényi Angelika: Az ártatlan

A nyuszis ajándékozás során kaptam ajándékba egy nagyon kedves lánytól, ezt a gyönyörű könyvet.
Élőben még gyönyörűbb, mint a képen! :)




14. Kedvenc értékelés, amit idén írtam:
 Kasie West: A távolság relatív

Nagyon sokat dolgoztam ezen az értékelésemen és mivel a blogomon ez lett legolvasottabb bejegyzésem, szerintem jól is sikerült! :)
Tiszta szívemből írtam. :)





15. Könyvek, amelyeket még ebben az évben szeretnék elolvasni:
-Jenny Han: Utóirat: Még mindig szeretlek
-Kendare Blake: Vérbe öltözött Anna
-Lauren Morrill: Vakrandi a végzettel
-Stephanie Perkins: Anna és a francia csók

Kihívottaim:
-Málnika
-Orsi999 :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése