2018. július 9., hétfő

Menő-riadó Kambodzsában

Író: Marni Bates
Cím: Menő-riadó Kambodzsában
Műfaj: Ifjúsági regény
Kiadó: Móra
Fordította: Kulcsár Júlia
Könyv megjelenése: 2015
Oldalszám: 312 oldal

Hány sütit érdemel? 🍪🍪🍪🍪🍪

Én és a könyv....

Néhány nappal ezelőtt voltam a könyvtárban. Szerettem volna egy könnyed, ifjúsági regényt elolvasni a nyáron, így a gyerek és ifjúsági részlegenen találtam meg a Menő-riadó Kambodzsábant. Nagyon örülök, hogy erre a könyvre esett a választásom, mert igazán jó olvasmány volt. De szeretnék nektek róla bővebben is mesélni. :)
~
A töténet főszereplője Chelsea, akit már ismerhettek, hogy olvastátok Marni Bates előző regényeit. Ő Logan (Segítség, Youtube sztár lettem) volt barátnője. Chelsea igazi menő arc a gimiben. Tudjátok, mint a filmekben szokott lenni. Szőke haj, szép arc, tökéletes alak és persze csípős nyelv. Leginkább ezekkel a jelzőkkel szokták jellemezni a suli legmenőbb lányát, akitől a legtöbb lány tart, a fiúk pedig a nyálukat csorgatják utána. 
Történetesen Chelsea iránt is rajonganak a srácok. Ő ezt élvezi, hiszen szeret flörtölni. Viszont nem minden habis-babos torta, mert a lány magánélete enyhén kifejezve is..  szomorú. A barátja elhagyta őt egy kevésbbé népszerű, ám de nagyon kedves és okos lány miatt. A suliban többször is látja őket smárolni, ami azért valljuk nem lehet egy kellemes érzés a számára. Ha a szerelmi kudarc nem lenne elég, otthon a szülei is állandóan veszekednek. Az édesanyja egy hárpia, akit személy szerint én ki nem állhattam. Egy kedves szava nem volt a lányához. Chelsea nem jó tanuló, amit ő is lát..de hát nem lehet mindenki egy zseni, nem igaz? Chelsea élete a balett és tehetséges is benne. Ám a szülei ezt a hobbiját nem támogatják. Ők azt szeretnék, hogy a lányuk egy jó egyetemre járjon, ami persze érthető, hiszen a gyermeküknek a legjobbat szeretnék. Ám, arra is kellene figyelniük, hogy a lányuk mit szeretne! 
Chelsea édesapja professzor és úgy vélte, hogy a legjobb az lenne Chelsea számára, ha elutazna Kambodzsába és részt venne egy tanulmányi kiránduláson.
A csoporttársai főiskolások, vagyis pár évvel idősebbek, mint Chelsea.
Gondolom, hogy senkit sem lep az a dolog, hogy egy helyes srác is van a csoportban. ;)
Houston, egy egyetemista fiú, akit Chelsea édesapja tanít és azt a feladatot kapta tőle, hogy tartsa a szemét a lányán. Kettőjük kapcsolata nem indul éppen a legfényesseben, hiszen egyiküknek sem szimpatikus a másik. Számomra a csapat többi tagja is szimpatikus volt és nagyon megkedveltem őket, főleg Bent.
"Ben tiltakozva rázta a fejét.
- Na nem! Ebben nem veszek részt! Most jön az a csajos hülyeség, hogy részletesen kielemzed a srác minden mozdulatát, hogy eldöntsd, bejössz-e neki!"
A regény második része pedig nagyon humoros és izgalmas volt! Tetszett, hogy a csapat tagjai egyre közelebb kerülnek egymáshoz és nem hagyták cserbe a másikat.
Imádtam, ahogy Houston egyre nyíltabb lett és megmutatta az igazi énjét. Igazából ő egy kedves, okos és szenvedélyes srác.
"Azt kívántam, hogy ez az őrülten szenvedélyes csók örökké tartson."
Kedvenc idézetek:
"Úgy látszik fejlődöm:
már nem is bébi vagyok, hanem tyúk."

"Nem csoda, hogy mindig annyira fegyelmezte magát, ha elvesztette a kontrollt, valósággal dühöngött és sütött belőle a harag."

Borító: 5/5
Fülszöveg: 5/5
Történet: 5/5

Röviden:
LOL könyv kedvelőinek kötelező olvasmány! :D 
De ajálom minden olyan olvasónak, akik szeretik a humoros és izgalmas ifjúsági regényeket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱