2018. július 12., csütörtök

R.M. ékszer csomagom érkezett! ❤

Sziasztok!
A mai bejegyzésemben szeretném nektek megmutatni, hogy mi is lapult az R.M. ékszer csomagomban! 
Szeretném megköszönni a lehetőséget az R.M.ékszer csapatának! :)
Az R.M.ékszer weboldalán szebbnél szebb ékszerek találhatóak meg. Ékszereik között találhattok fülbevalót, karkötőt, nyakláncot, gyűrűt, medált, bokaláncot, ékszer szettet, brosst, ékszertartót és még könyvjelzőt is! :)
Én egy Angyal hegyikristály könyvjelzőt választottam, amely kristályból és ásványból készült. A mérete 8 cm. 
Található rajta egy kicsi, aranyos angyalka. 
Jelenleg ez a könyvjelző nagyon jó árban van, ugyanis 1590 forintól le van akciózva 299 forintra! Nagyon megéri, mert remek minőségű és nagyon szép. Én biztosan rengeteget fogom majd használni. :)
De találhattok még az oldalon 99 forintos könyvjelzőket is, amelyek szintén szépségesek:
https://www.rmekszer.hu/kiegeszitok/konyvjelzok

Imádom ezt a könyvjelzőt és már fel is avattam:
(Még a könyvemhez is illik! Gyönyörű szép! ❤)
~

A második termék a csomagban pedig egy Önbizalom Angyal Aventurin Microcord karkötő volt.
Nagyon megtetszett a színe és a leírása alapján. Ez a karkötő megnyugtatja az idegrendszert és a szivet, ezáltal pihentetőbb alvást is biztosít. Segítséget nyújt az önbizalom kiépítésében és növeli a lelkesedésünket.
Ha ezek még nem lennének esetleg elegendőek, a bőrre is jótékony hatással bírnak. Hasznáható alerrgiás tünetekre, kiütésekre, ekcémára és pattanásokra is.
Illetve segít megtalálni az igaz barátodat és megtartani azt.
Hinni kell ezekben és akkor sikerülni fog! :)
Csillagjegyei: Bika, Rák, Mérleg, Nyilas, Vízöntő
Csakrája: Szívcsakra
A karkötő antiallergén, így fémre érzékenyek is hordhatják!
A karkötő állítható, így nem kell aggódni amiatt, hogy kicsi vagy esetleg túl nagy lesz.
~
Szerintem nagyon szép ez a karkötő is és igazán egyedi. Nem mellesleg a jótékony hatásai miatt még szívesebben viselem, mintha csupán egy egyszerű karkötő lenne. 
Amint megérkezett, rögtön fel is próbáltam. Azóta is rajtam van. Csak fürdésnél és alvásnál vettem le. Ajánlott a karkötőt levenni fürdésnél, mosogatásnál, kézmosásnál, szaunázásnál, strandolásnál, alvásnál és edzésnél is, hogy ne érje víz és izzadtság a karkötőt.  
Alkalmanként puha törlővel ajánlott tisztítani. 

Nem mellesleg a csomagolásra is nagyon oda figyeltek. Ebbe a lila kis dobozban küldték a karkötőt, amiért legalább annyira odáig vagyok, mint a karkötőért. :D

Csak ajánlani tudom nektek a R.M.ékszer oldalát! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Indigo póló