2018. augusztus 12., vasárnap

Az új kedvenc felsőm💖 |Manzara|

Sziasztok!
A mai bejegyzésemben szeretném nektek bemutatni az új, kedvenc felsőmet. 
Nagyon szeretem a szép és kényelmes felsőket, ezért nagyon örülök annak, hogy ráleltem erre a csodaszép cipzáras pulóverre a Manzara oldalán. A hétköznapokon számomra a sportosabb felsők a legkényelmesebbek, mert igen sokat kell sétálnom nap mint nap. Az ingek és a blúzok ezért számomra sokszor kényelmetlenek, akármennyire is szeretem őket. Így hát arra a dönrésre jutottam, hogy nekem szükségem van egy csinosabb sportos felsőre, amelyet tudok hordani a mindennapokban és akár hétvégén is, például moziba vagy város nézésre. 
Sokat gondolkodtam azon, hogy milyen színűt válasszak. Eszembe jutott a fekete, mert ugye az minden outfithez jól passzol. Ám végül úgy gondoltam, hogy most kilépek a komfortzónámból és választok egy olyan színt, amely élénkebb.
Végül őt választottam. Ugye milyen szép? 😊
Nekem nagyon tetszik és teljesen odáig vagyok a színéért és a stílusáért is.
Számomra fontos tényező volt a felső kiválasztásakor, hogy a termék kényelmes legyen, ám még is legyen kicsit csinosabb. Személy szerint én nem szeretem az unalmas dolgokat ruhákban és kiegészítőkben sem. Szeretem a színes holmikat, ám ruhákban sokszor inkább a sötétebb színeket választom. Leginkább ősszel és télen hordok sötétebb ruhákat. Ám idén szeretnék ezen változtatni és a célom az, hogy a szürke mindennapokba belecsempésszek egy kis színt, amely jobb kedvre deríthet egy rosszabb napon is.
A narancssárga az életöröm és az optimizmus színe. Sokkal jobb kedvűek lehetünk tőle, illetve magabiztosabbá is vállhatunk tőle. Ám érdemes arra odafigyelni, hogy ha például a felsőnk színe narancssárga, akkor inkább válasszunk mellé egy sötétebb farmert. Én például egy sötétkék, szűkebb szárú farmert fogok hozzá viselni és egy sötétebb színű cipőt.
A felsőben először is a színe tetszett meg. Mostanában nagyon megszerettem az élénk színeket és a narancs árnyalatait. Még sosem volt ilyen színű felsőm, de nagyon megtetszett. Különösen tetszik rajta a zsebe és az, hogy kapucnis. Véleményem szerint nagyon feldobja a kinézetét az, hogy a zsebe kissé lyukacsos anyagú, illetve az, hogy a felső mindkét oldalán található egy egy csík. Ez azért is remek, mert karcsúsít és különlegesebbé teszi a pulóvert is. Nem mellesleg az is egy remek tulajdonsága, hogy hosszított, így nem lesz belőle kint a derekunk sem.
Nekem ez a felső tökéletes és remélem, hogy sokáig hű társam lesz a mindennapokban. :)
A felső 65 %-ban pamutból és 35 %-ban poliészterből készült, ami azért praktikus, mert nem izzadunk benne és kellemes viseletet nyújt. Nem szúrja a bőrünket a felső belső anyaga sem.
A pulóvert "Kapucnis pulóver Josie" néven találhatjátok meg. 
Az is egy szuper dolog a sportos felsőkben, hogy sokféle stílushoz viselhetőek. Egy csinos pólóval is viselhető, de nagyon jól tud mutatni természetesen sportosabb ruhákkal is. Mint például egy hosszabb pólóval és legginssel. Vagy akár egy szabadidőruhával. Remekül kombinálható és a Manzara oldalán találhattok sok szuper legginset és szabadidőruhát is. Bátran ajánlom nektek az oldalt, mert minőségi és szép termékek kaphatóak a weboldalukon. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱