2018. augusztus 15., szerda

Sylverro farmerdzseki 💖❤

Sziasztok!
A mai bejegyzésemben szeretnék nektek írni az új farmerdzsekimről és a Sylverro márkáról. :)
"Hiszünk abban, hogy minden Nő nagyszerűen nézhet ki, függetlenül a kortól és a mérettől!"
Néhány hete felkerestem a Sylverro weboldalát, mert nagyon szimpatikusak voltak számomra. Ezúton is szeretném megköszönni nekik, hogy ez a bejegyzést létrejöhetett! :)
~
Egy korábbi bejegyzésemben említettem már nektek, hogy a mindennapokban én szeretek sportosabban és kényelmesebben öltözködni. A kedvenc kombinációm a póló, farmer és dzseki. Ez a párosítás sosem megy ki a divatból és ha jól párosítjuk össze a ruhadarabjainkat, tudunk csinosan és nőiesen is öltözködni teltebb idomokkal is. A Sylverro legfőkébb azért volt szimpatikus a számomra, mert olyan ruhadarabokat kínálnak a molett hölgyeknek, amelyek kihansúlyozzák az előnyös testrészeiket, nem pedig zsákszerű ruhadarabok alá rejtik el a nőies idomokat. 
Már egy ideje gondolkodtam azon, hogy talán nekem is jól állna egy farmedzseki. Bejártam nagyon sok boltot, de amelyek megfeleltek volna méretben, sajnos azoknak a minősége nagyon gyenge volt. Így amikor megláttam a Sylverro weboldalán ezt a farmer dzsekit, rögtön felcsillant a szemem érte. Amikor megérkezett a csomag, nagyon izgatottan bontottam ki, hogy vajon hogyan is nézhet ki élőben. Nos, őszintén szólva élőben még jobban tetszik, mint a képen. A sötétkék színe miatt könnyen kombinálható. 
Egy maxiruhával is
remekül nézhet ki.
(A kép illusztráció.)
Ha szeretnénk nőiesebbek lenni, nagyon jól tud mutatni akár egy maxiruhával is. De a hétköznapokban egy fekete farmerrel, tornacipővel már is kaphatunk egy vagányabb stílust.
A kabát nagyon minőségi, 1.osztáyú. Látszik és érződik a viselése közben is, hogy az anyaga magas minőségű. Nagyon kényelmes és lehet alá rétegesen is öltözködni. Az ujjhossz számomra tökéletes, amelyen nagyon meglepődtem, mert nekem mindig hosszúak szoktak lenni a felsők és a kabátok. Különösen tetszik benne, hogy a dzseki nem rövid, hanem takarja a derekat. Összel és tavasszal is nagyon hasznos ez a tulajdonsága, mert olyankor könnyű megfázni, főleg ha kint a derekunk. Úgy, hogy tessék olyan dzsekit választani, amely takarja a derekat! :)
Szót ejtenék a varrásról is, amely nagyon erős és látszik rajta, hogy sok munka volt vele, nem pedig tömeg gyártásban készült Kínában.
Ha számotokra is fontos a minőség, akkor nagyon tudom ajánlani nektek a Sylverro oldalát, mert ők egy magyar cég és különösen odafigyelnek a minőségre.
Kizárólag magyar tervezésű és gyártású ruhadarabok találhatóak meg náluk.
A kabátot erre a linkre kattintva tudjátok megrendelni:
https://www.molettdivat.hu/p.termekek/124/immacolata-farmer-kabat
A dzseki 97%-ban pamutból készült, ezért az anyaga puha és igazán kellemes a viselése. Amikor felpróbáltam, nagyon jól éreztem magam benne. Önbizalmat adott és feldobta az egyszerű póló, farmer szettemet. Alig várom, hogy hűvösebb legyen az idő és legyen alkalmam hordani. :)
40°-on ajánlott mosni, így erre érdemes odafigyelni a tisztításnál.
Ha jobb szeretetitek élőben felpróbálni a ruhadarabokat, van egy jó hírem számotokra. Nemcsak online üzletük van a Sylverronak, hanem az ország több helyén is megtalálható az üzletük, illetve Romániában.
• Kistarcsa - Sylverro Divatközpont (Baross G.utca 14.)
• Budaörs - Sylverro - Trend2 (Gyár utca 1.)
• Székesfehérvár - Sylverro ( Ady Endre utca 32.)
• Temesvár - Sylverro (Kapa Shopping Center)
• Pécs -Sylverro (Klimó György út 19.)
• Balatonboglár - Sylverro (Sétáló u. 1. fszt. 13.)
Nagyon tudom nektek ajánlani a Sylverro oldalát, hiszen sok szép ruhát, nadrágot, felsőt, kardigánt és még táskákat is találhattok náluk.
Biztosan találtok megfelelő méretet magatoknak, de segítségül rakok nektek egy képet, amelyről megtudhatjátok, hogy nektek melyik a méret a legmegfelelőbb:
Én a táblázat segítségével választottam ki a méretemet és tökéletes lett.
Én nagyon megvagyok elégedve a termékkel, úgy hogy bátran rendeljetek a Sylverrotól! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱