2018. szeptember 19., szerda

Csinos & Sportos? 😗 Indi-Go❗

Sziasztok!
A mai bejegyzésemben szeretném nektek bemutatni az Indi-Go márkát és weoldalt, illetve az onnan rendelt szuper edző szettemet. :)
Köszönöm Indi-Go
~
~
Fontosnak tartom az egészséges életmódot, de nagyon szeretek finomakat enni, ami sajnos meg is látszik az alakomon. A finomságokról nem tudok lemondani, de mindig odafigyelek a mértékre és arra, hogy minden nap mozogjak legalább fél órát. Legyen az akár biciklizés, intenzív gyaloglás, box vagy éppen az új kedvencem a hip-hop tánc. A hip-hop táncot még a nyáron próbáltam ki és nagyon megszerettem. Mind amellett, hogy formálja a testet, jókedvre is derít. Az elején nagyon sokat bénáztam, de most már kezdek belejönni. :)
A napi sportolásomhoz eddig mindig egy melegítőalsót és egy egyszerű pólót vettem fel. Bevallom őszintén, hogy nem éreztem jól magam bennük, mert sokkal nagyobbnak mutattak a ruhák, mint amekkora valójában vagyok. Emiatt sokszor az önbizalmam is a béka feneke alá került, ugyanis nem láttam, hogy mennyit is fogytam. Ugyanolyan ducinak láttam magam, mint amilyen régen voltam. Eddig 20 kg leadásánál tartok 6 év alatt, de még 10 kg-ot szeretnék leadni. :)
~
Amikor az Indi-Go oldalára rálatáltam, nagyon megtetszett benne az, hogy a fitness ruházatuk nagyon nőiesek.
~
Én egy Lézer fitness trikót  választottam, neonsárga béléssel. Amikor kibontottam a csomagot nagyon örültem neki, mert ugyanúgy nézett ki, mint a képeken. :) Az anyaga nagyon minőségi és a neonsárga bélés színe is nagyon szép, élénk. A toppban taláható egy szivacs is a mellrésznél, ami nagyon praktikus, hiszen még sportmelltartót sem kell alá vennünk. Ezáltal nagyon kényelmessé válik a viselete és ami még nagyon tetszik benne, azaz, hogy testhez simul. Csinosnak érzem magam benne, ami természetesen nagyon jó érzés. A szabása is tökéletes.
~
A másik termék, amelyet pedig választottam egy Mozaik Quenn Bee fitness leggins. Ami igazán megtetszett benne, hogy nagyon különleges és egyedi kinézete van.
De felpróbálva pedig még jobban megszerettem, ugyanis képzeljetek el, hogy úgy van kialakítva a leggins, hogy a V alakú derékrész optikailag karcsúsítja a derekat. Mind emelett a feneket és a csípőt pedig igazán csinosra formálja. Nagyon jó érzés viselni őt is! Sportolás közben is nagyon kényelmes, így bátran tudom nektek is ajánlani!
~

Indi-Go


Az Indi-Go webshopban remek minőségű fitness ruhákat lehet vásárolni. 
A minőség mellett pozitív tulajdonságuk:
•Változatos a kínálatuk!
•Többféle színben kaphatóak!
•Nagyon kényelmesek!
•Formálják az alakot!
•Egyediek és nőiesek!
😊
Az Indi-Go oldalán nemcsak női ruházatok kaphatóak, hanem férfi és gyermek ruhák és kiegészítők is. Találhattok az oldalon fitness ruhákat, zoknikat, törölközőket, hajgumikat, táskát, sapkákat, derékmelegítőt és még karmelegítőt is. Mindent, ami a sportoláshoz szükséges. :)

Ha szeretnétek egy szuper kinézetű, kényelmes és minőségi fitnes ruházatot bátran válasszátok az Indi-Go márkát! 😊
https://indigostyle.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱