2018. november 23., péntek

Bud Spencer póló | LOLmarkt| 🌲🌲

Sziasztok!
Ma ismét egy LOLmarkt termékes bejegyzés hoztam el nektek! A múltkori posztomban is említettem már nektek, hogy mennyire tetszik az egyediségük és a minőségük a termékeiknek. Ez most sem lett másképp! 
Ha ti is szeretitek Bud Spencer filmjeit, akárcsak én, biztosan ti is oda lesztek ezekért a pólókért!
👉 https://lolmarkt.hu/ 👈
🌲 Bud Spencer - A virgács kifogyott, ajándék nem is volt női póló 🌲
Én még mindig azon a véleményen vagyok, hogy a póló a legszuperebb és legpraktikusabb ruhadarab. Akármivel tudjuk párosítani és ráadásul kényelmesek is. A LOLmarkt karácsonyi kollekciójából a Bud Spencer pólók a leghumorosabbak. :)
"A virgács kifogyott,
ajándék nem is volt!" 😀
A póló anyaga nagyon puha és kellemes viselni őt. Most egy számmal nagyobbat rendeltem, mert amolyan Sheldon Cooperesen, szeretek hosszú ujjú felsőt hordani a póló alatt. :) A mintája szerintem nagyon klassz és humoros, így akik szeretik a jópofa pólókat bátran szerezzenek be belőle egyet, mert nagyon megéri. 
👉 https://lolmarkt.hu/a-virgacs-kifogyott-ajandek-nem-is-volt-noi-polo?keyword=bud 👈
Több színben is elérhető: feketében, királykékben, rózsaszínben, sötétkékben, türkizben, zöldben és pirosban. Én pirosat választottam, mert az volt a legkarácsonyosabb. S-XXL méretig rendelhetőek.  De nem csak a lányokra gondoltak a LOLmarkt csapat tagjai, hanem a srácokra is:
Testvéreteknek, apukátoknak vagy akár a kedveseteknek is szuper ajándék lehet! Akárcsak a női változata nagyon kényelmes és puha anyagból készült.
👉 https://lolmarkt.hu/a-virgacs-kifogyott-ajandek-nem-is-volt-polo 👈
Rendelhető: piros, fekete, királykék, rózsaszín, sötétkék, türkiz, zöld és sötétzöld színben. A póló sokkal élénkebb színű élőben, de sajnos ezt a fénykép nem adja vissza. Sajnálom, de több próbálkozás után sem sikerült most ennél jobb minőségű képet készítenem.  Én csak ajánlani tudom nektek a LOLmarkt pólóit és a termékeit, mert nagyon minőségi darabok és emellett roppant kényelmesek is! 
 Ráadásul, most nagyon jó akció van náluk!
Ha vásároltok legalább 2 pólót, egy ingyen vászon táskát fogtok ajándékba kapni! 😊
A táska 100% pamutból készült, a mérete pedig 36x42 cm. (Ha legalább két pólót vásároltok, ne felejtsétek el a kosaratokba rakni a terméket: 
 👉 https://lolmarkt.hu/karacsonyi-vaszontaska 👈
Nagyon praktikus ez a kis táska, hiszen kis helyet foglal és nagyon jól tud jönni a karácsonyi vásárlásoknál vagy éppen a hétköznapokban. Tágas, így bőven elférnek benne a dolgok. 
A LOLmarkt karácsonyi kollekcióját ezen a linken megtekinthetitek:
🌲 https://lolmarkt.hu/index.php?route=product/list&keyword=kar%C3%A1csony&sort=p.date_available&order=DESC&description=1#content 🌲

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése