2018. november 20., kedd

Bőrből készült klumpa |Ledi| 👞👞

Sziasztok!
A mai bejegyzésemben egy olyan terméket szeretnék nektek bemutatni, amely remek segítséget nyújthat olyan személyek számára, akik hozzám hasonlóan sokszor szenvednek lábfájásban. 
Ez a termék pedig egy bőrből készült klumpa a Ledi márkától. 
Nagyon sokszor szokott fájni a lábam, ezért nagyon örülök annak, hogy ráleltem a Ledi márkára. Anatómiailag tervezett lábbeliket gyártanak, amelyek nagyon jó minőségűek és tartósak. Az webshopukban vásárolhattok női és férfi klumpákat, papucsokat és szandálokat. Én most egy klumpát választottam, amelynek nagyon megtetszett a kialakítása és stílusa is. Egyszerű, ám még is klasszikus stílusú és remek választás lehet bármely korosztályú hölgy számára. Akár karácsonyi ajándéknak is tökéletes.
A klumpa felső része bőrből készült és ívelt, ezért nagyon kényelmes viseletet biztosít akár egész napra. Kipróbáltam és valóban nagyon komfortos. Egyáltalán nem fájt benne a lábam, pedig elsőként viseltem a terméket. A belső talp bélése puha bőrből készült. Fáradt és fájós lábakra nagyon tudom nektek ajánlani. Akár otthonra vagy munkahelyen váltó cipőként is viselhetjük. De wellnessben és kórházban is hordhatjuk ha szeretnénk. 
A talpágya és a sarok része is precízen lett kialakítva. Mint láthatjátok a képen is magasabb sarokkal rendelkezik, amely nagyon jól tartja a sarkat és enyhíti annak a fájdalmát. Előnye, hogy a láb sem izzad benne, hanem hagyja azt lélegezni. 
Meglepődtem, hogy milyen könnyedén tudtam benne járni. Ez annak köszönhető, hogy a cipő figyelembe veszi a láb igénybevételeit, így rugalmas járást tesz lehetővé. 
Összességében én nagyon megvagyok elégedve a termékkel és a hatékonyságával, mert valóban nem fáj benne a lábam, sokkal könnyebben tudok benne járni mint egyébként és igazán szép, kidolgozott klumpát kaptam. Ha ti is láb fájdalmakkal küszködtök vagy csak szeretnétek egy remek minőségi lábbelit, bátran látogassatok el a Ledi weboldalára. 
👉 http://ledi.hu/ 👈

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱