2018. november 26., hétfő

Connie Glynn: Beépített hercegnő 👑

Író: Connie Glynn
Cím: Beépített hercegnő
Sorozat: Rosewood Krónikák 1. része
Műfaj: Ifjúsági
Kiadó: Menő Könyvek
Megjelenése: 2018
Oldalszáma: 384 oldal
Fordította: Ruff Orsolya


"Vannak helyek ezen a világon, ahol könnyebben történnek bámulatos dolgok, mint máshol."

👑

Szereplők

Lottie
Már a könyv borítója is nagyon megtetszett számomra, ezért izgatottan vártam, hogy elolvashassam a könyvet.  A történet főszereplője Lottie és Ellie, akik ennél különbözőek már nem is lehetnének.
Lottie a nappal, míg Ellie az éjszaka. Lottie édesanyja elhunyt és a lány megígérte neki, hogy a Rosewood Akadémia tanulója lesz. A lány okos, bátor és talpraesett, ezért én nagyon kedveltem őt. A történet elején még nem igen tudtam eldönteni, hogy milyen is ő igazából, de ahogy haladtam a könyvvel, egyre jobban megszerettem a karakterét. A naivságával voltak problémáim. Viszont 14 éves, szinte még gyermek, ezért valósághű volt a személyisége.
Ellie
A kedvenc szereplőm mindenképpen Ellie lett. Ha nem tudnám, hogy ő egy hercegnő, én megesküdnék rá, hogy egy bajkeverő, csibész fiú. 😊 Bár a kapcsolatuk nem indult a legfényesebben, végül szobatársakból legjobb barátok lettek. Igazából az egész regény a barátságuk köré épült fel. 
"Elenor Prudence Wolfson - mondta csendesen. 
- Ez az igazi neven. Nem sokan tudják."
Eliie a regény elején még egy flegmatikusnak mondható lázadó lány volt, de egyre jobban megnyílt és nyilvánvalóvá vált, hogy egy kedves lány és bármit megtenne a barátjaiért. 
Jamie pedig már az első pillanatban is szimpatikus volt számomra a titokzatossága és komolysága miatt.
"Volt benne valami, valami sebezhető, valami, amitől a lány egyszerre érezte magát nyugodtnak és idegesnek."
Jamie
Véleményem szerint Jamie sok lánynak lesz a kedvence. Távolság tartó és kissé ridegnek mondható modora, igazából egy megbízható és magányos fiút rejt. Sajnáltam őt, amiért az édesanyja szülés után elhunyt és egyedül maradt. Igaz, hogy a királyi család befogadta, de nem volt neki választása, ezért partizán lett. A partizán feladata, hogy az élete árán is megvédje az úrnője vagy ura életét. Olyannak képzeljétek el a partizánokat, mint a sztárok testőreit. Mindenhová követniük kell őket és kiképzésben vesznek részt, amely során magas fokú harci képességre tesznek szert.
"Lehajolt, és a lány fülébe suttogott. - Nincs szuperéles hallásom."

Történet

A történet egy kicsit lassan indult be, de már az első oldalakban is magával ragadott a hangulata. Eszembe juttatta az egyik kedvenc könyv sorozatomat, a Harry Pottert, ugyanis a Rosewood Akadémián is házakba osztják a tanulókat. Összesen három ház van, az Ivy, a Counch és a Strautus. Jó lett volna ha többet megtudhattunk volna róluk, mert engem nagyon érdekel ez a téma és izgalmasnak találom.
A címből gondolom már ti is rájöttetek a nagy csavarra a történetből. Nekem nagyon tetszett a hangulata a regénynek. Rég olvastam már olyan regényt, amely ilyen különleges világot mutatott volna be. Az is lehet, hogy pont jókor olvastam ezt a könyvet, és bár nem éppen az én korosztályomnak szól még is magával ragadott és élveztem az olvasását. A könyv vége izgalmas volt, de jól lett volna egy kicsivel több romantikus száll. Lottie és Jamie közt érződött, hogy valami többet éreznek egymás iránt. Bár így is szuper csapatot alkottak így hárman Ellivel egyetemben. A mellészereplők közül bagoly lányt kedveltem és Edmund herceget. Bár utóbbi negatív szereplőként volt jelent a könyvben, engem érdekelne az, hogy miért lett olyan amilyen. Remélem, hogy még a következő kötetben is szerepelni fog. Ha már következő kötet, remélem, hogy minél hamarabb meg fog jelenni magyarul! Nézzétek milyen gyönyörű borítót kapott:

Érdekességek

A Rosewood krókikák szerzője, Connie Glynn mindig is imádott írni. Nemrégen végzett film művészet szakon.Az egyetemen kezdte el hatalmas sikert arató Youtube-csatornáját, amelynek már közel egy millió feliratkozója van. Az írói stílusa nekem nagyon tetszik és remélem, hogy sok könyvet olvashatok majd tőle a közel jövőben. 
👑

Kiknek ajánlom a Beépített hercegnő című regényt?

Első sorban a fiatalabb olvasóknak, akik kedvelik az iskolás, misztikus és rejtélyes történeteket. Másod sorban pedig olyan felnőtteknek, akik szeretnétek egy klassz könyvet olvasni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱