2018. november 30., péntek

Indigo póló + hátizsák 💕

Sziasztok!
A mai poszt igazán különleges lesz, mert ismét két egyedi, magyar terméket szeretnék Nektek bemutatni. ☺ Ha érdekel titeket tartsatok velem!
💠
Az Indigo Webáruház számomra már az első pillanatban is roppant szimpatikus volt a termékek mintája és egyedisége miatt.
A termékeik nem csak szépek és mutatósak, hanem értéket hordoznak. Igazán jól esik olyan ruhadarabokat hordani, amelyek nem tömeg gyártásban készültek, hanem a készítői hatalmas odafigyeléssel készítették el a számunkra. Az termékek alkotói: Roland, Emese, Péter és Veronika.
Többféle kategóriában is tudtok tőlük vásárolni:
- póló, - párnahuzat, - pulóver, - hátizsák, - baba ruha, - textil kép, -vászon táska
Az én választásom most egy Szív mintájú pólóra esett:
💠
A póló anyaga nagyon puha és nem gyűrődő. A mintája pedig elképesztően gyönyörű élőben is:
💠
Ezt a pólót Vera készítette és meg kell mondanom örülök, hogy ezt a mintát választottam, mert imádom. A tervezője pedig Nora Dovidonyte. Szerintem nagyon különleges a hangulata és részletesen ki van dolgozva. Egy kicsit sötétebb hangulatot áraszt a szív ábrázolása miatt, de ahogy a madár és fa fejlődik ki belőle, ad egy különleges reménnyel teli érzést. Legalább is nekem ez jutott róla eszembe.
Többféle színben és méretben is megrendelhető. 
👉 https://indigopolo.hu/hu/product/allatok-novenyek-termeszet_6/sziv_117/gildan-klassz-holgy_7/ 👈
💠
A póló mellé pedig egy Baglyos hátizsákot választottam:
💠
Tudjátok, én imádom a tornazsákot. Szerintem a legpraktikusabbak és a legkényelmesebbek az összes táska változatok közül. Maga a hátizsák meglepően tágas és strapabíróak a pántjai is, így kényelmesen pakolhatunk bele amit csak szeretnénk. A mintája pedig gyönyörű szép:
💠
💠
Nagyon tetszik a szín világa és a stílusa is, így mindenképpen szeretnék majd közeljövőben egy baglyos felsőt is rendelni. :) Őt is Nora Dovidonyte tervezte. A tatyó 100% pamut és Öko termék! Ez számomra nagyon pozitív dolog, hiszen fontosnak tartom, hogy odafigyeljünk a Földünk környezetére. Jól látni, hogy az Indigo csapata erre is gondolt! :) 
💠
💠
A hátizsák pontos mérete 36x47 cm. Ez számomra tökéletes, hiszen elférne benne minden fontos dolog. Szerintem bármily korosztály számára remek választás lehet. Többféle színben is megvásárolható, de nekem a natúr színben tetszett a legjobban, mert ezen nagyon szépen látszódik a minta egyedi szín világa és mintája. 
👉 https://indigopolo.hu/hu/product/allatok-novenyek-termeszet_6/bagoly-csalad_62/zsinoros-hatizsak_48/ 👈
💠
Összességében én teljesen megvagyok elégedve a termékekkel. :) Gyönyörűek és minőségi darabok, amelyeket csak ajánlani tudok nektek is. Ha ti számotokra is fontos az egyediség, a minőség és a környezet tudatosak vagyok, látogassatok el az Indigo webshopjára:
👉 https://indigopolo.hu/hu/ 👈
Vagy személyesen a műhelyükbe, amely Veszprémen található meg, a Muskátli utca 6.szám alatt. 
💠
Tippek a tisztításhoz:
- A termékeket kifordítva mossátok 30°-on.
- A torna zsákot és a szövet szatyrot kézzel mossátok. 
- Folt tisztítót és fehérítőt ne használjatok!
- Lehetőleg folyékony mosószert használjatok a mosásnál. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱