2018. november 1., csütörtök

Csokit vagy Csalunk Book Tag! 👻👻

Sziasztok!
Ma ismént egy book taget hoztam a számotokra! Dalma, köszönöm szépen a kihívást! 😊 
Dalma book tagje: 

👻 Egy könyv, amiben boszorkány szerepel. Nem gond, ha kedves és nincsenek bibircsókjai! 👻
Ide az egyik régi kedvenc sorozatomat írnám, Benina: Bíborhajú. A sorozat boszorkányokról, démonokról, zsoldosokról és sok varázslatról szól. Az én kedvenc boszorkányom Milan. Milan egy tisztavérű boszorkány, akinek igen fel van vága a nyelve és kissé érzéktelennek mutatja magát, ám valójában nem az. Szóval az én boszorkányom: Milan, Moldomus iudexe! 
De nagy kedvencem még Gideon is..bár ő nem egészen boszorkány. 

👻 Neked melyik a kedvenc vámpíros történeted, kivel koccintanál szívesen? 👻
Elég sok vámpíros könyvet olvastam, de a kedvencem Drakula. Ő volt az első könyv, amelyet elolvastam, így még kedvesebb a számomra maga Drakula karaktere. Az elegáns, de egyben kegyetlen személyisége nagyon megfogott már 10 éves koromban és azóta is ő a best. 
👻 Neked ki szerepel a vendéglistádon? (Zombi) 👻
Egy zombis könyvet sem olvastam el idáig, így erre a kérdésre sajnos nem tudok válaszolni.

👻Ahol vámpírok vannak, ott nemsokára farkasok is a tiszteletüket teszik.👻
Garrett MacRieve, Lykae hercege nyugodtan meglátogathatna... 😊
Imádtam a elszánt és védelmező karakterét. Mázlista csaj Lucia..
👻Ha egy szellem is részt vesz a partin, tuti, hogy haláli lesz! Melyik szellemet hívnád meg? 👻
A kedvenc szellememet, Jesset hívnám meg. Jesse, Meg Cabot: A mediátor sorozatának az egyik főszereplője. Én odáig vagyok érte... Olvassátok el a sorozatot! 
👻 És te minek/kinek öltöznél? Melyik könyv szereplőjét személyesítenéd meg legszívesebben?👻
Ez nem is olyan könnyű kérdés. Hm.. Könyv szereplőnek nem hinném, hogy beöltöznék, viszont egy kaszás jelmezt szívesen felvennék. 

+1 Nincs Halloween horror nélkül. Mondj egy könyvet, ami félelmet keltett benned!
Leslie L. Lawrance: A gonosz és a fekete hercegnő című könyvét még gyerekkoromban olvastam el és emlékszek arra, hogy féltem utána.. Rémisztő és izgalmas a története. Lehet, hogy most már nem rettegnék tőle, de annó mély nyomot hagyott bennem. 

Köszönöm a kihívást! Most nem hívok ki senkit sem, de ha van kedvetek töltsétek ki ti is! 😊 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy