2018. november 13., kedd

Kasie West: Szívességből szerelem

Író: Kasie West
Cím: Szívességből szerelem
Műfaj: Ifjúsági regény, romantikus
Kiadó: Menő Könyvek 
Megjelenése: 2017
Oldalszáma: 304 oldal

"Jobb embernek lenni nem azt jelenti, hogy hagyod, hogy bántsanak."
Ez volt a második Kasie West könyv, amelyet elolvastam és egyre jobban kedvelem az író stílustát. A távolság relatív című regénye is nagyon tetszett. A Szívességből szerelemre véletlenül bukkantam rá a könyvtárban. Most nem igen volt kedvem hosszabb olvasmányba bele kezdenem, így úgy döntöttem, hogy egy könnyedebb regényt olvasok el. Valóban könnyed volt, ám számomra kellemes meglepetést okozott. Tetszett az alapötlete, ugyanis nem egy mézes mázos tini regényt írt nekünk az író nő, hanem szerethető, aranyos ám néhány helyen komoly témát felvető történetet. 
A könyv főszereplője Gia, akit éppen a bál estéjén dob a pasija. Mivel nem szeretné, hogy a barátnői hazugnak gondolják, hogy nincs is barátja, úgy dönt, hogy keres egy kamu pasit az estére. Innentől kezdve jönnek a bonyodalmak a hazudozás miatt. A kamu barát iránt töbet fog érezni Gia, aki egy igazán kedves, vicces és aranyos srác. Én nagyon kedveltem őt és a családját is. A húga, Reb egy egyéniség volt a regényben. Szívesen elolvasnám az ő történetét is. 
Mint említettem voltak benne komolyabb történetszálak is. Gondolok itt a videóra, amelyet Gia testvére készített. Igazán elgondolkodtató az, hogy a közösségi média milyen hatással van az önértékelésünkre. Én látom benne az igazságot és egyetértek azzal, hogy nem jó az, hogy másokhoz hasonlítsuk magunkat. Például vannak olyanok, akik naponta posztolnak arról, hogy milyen jó az életük és ezzel azt az érzést okozza a másiknak, hogy ő kevesebbet ér, például mert nem tud utazgatni, mint ő vagy esetleg nem jegyezték el, mint a többi ismerősét facebookon. Nem szabad a másikhoz hasonlítgatni magunkat, mert mindig lesznek olyanok akiknek több minden adatik meg az életben, de olyan is akinek kevesebb, mint nekünk. Én úgy élek, hogy megbecsülöm mind azt amim van és nem izgat az, hogy hány lájkot kap egy-egy posztom. 
Szerettem ezt a könyvet, mert azon kívül, hogy aranyos romantikus története volt, elgondolkodtatott és ez jó érzés volt. 

Hány sütit érdemel a Szívességből szerelem? 
🍪🍪🍪🍪🍪 (maximális süti) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy