2018. november 15., csütörtök

My Equa kulacsokat teszteltem! 😊 💧💧

Sziasztok!
Lehetőségem volt My Equa kulacsokat tesztelni! Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget! Ebben a bejegyzésemben pedig szeretnék írni róluk egy összegzőt, hogy nekem mi a véleményem róluk.
http://myequa.hu/
Én elég sok folyadékot fogyasztok, leginkább szénsavmentes vizet és teát. Egy ideje pedig elhatároztam, hogy szeretném csökkenteni a műanyag palackok mennyiségét a háztartásomban, ezért erre az egyik legjobb megoldás a kulacs volt. Összesen 3 kulacsot tesztelhettem:
Ugye milyen szépek? De természetesen azon kívül, hogy gyönyörűek nagyon praktikusak és környezettudatosak is! Azt tudtátok, hogy egy műanyag palack kb.450 év alatt bomlik le? Bizony...rengeteg idő ez. Ezért is tartom fontosnak azt, hogy kevesebb műanyag terméket vásároljunk. Sokkal jobban megéri egyszer megvásárolni egy kulacsot, amely aztán évekig hű társunk lesz. Otthonról vihetünk benne teát, gyümölcslevet, turmixot. Gyerekeknek és felnőtteknek is szuper választás lehet. Elsőként a Flowerhead Poppy kulacsot próbáltam ki.

Flowerhead Poppy kulacs

Egy mézes teát ittam elsőként belőle. A hőt nagyon jól tartotta és nagyon kellemes volt belőle fogyasztani a teát, hiszen az ivórésze nagyon kényelmesre lett kialakítva. Egyébként a Flowerhead Poppy kulacs a 2018-as nyár újdonsága volt. Kiváló minőségű üvegből készült és 550 ml-es kiszelerésű. A kupakja rozsdamentes acélból, polyprobyténból és szilikon gyűrűből áll. Egyáltalán nem szivárog ki a kulacsból a folyadék, emiatt bátran tudom nektek ajánlani iskolába és munkahelyre is. Én nagyon megvagyok vele elégedve és mindenképpen ő a kedvencem a három kulacs közül.
Ha nektek is megtetszett, erre a linkre kattintva megrendelhetitek

EQUA Flow kulacs

Nagyon különleges külsőt kapott ez a kulacs, egészen egyedire sikeredett. Igazából ez egy többfunkciós kulacs, hiszen kétféle kupak tartozik hozzá.
Tartozik hozzá egy normál kupak foggantyúval és egy smoothie kupak is 2 db szívószállal kiegészítve. Én kipróbátam benne egy igazán finom turmixot és nagyon megvagyok elégedve ezzel a termékkel is. Az előzőleg említett kulacshoz hasonlóan 100 %-ig szivárgásmentes záródást biztosít.
Ez már egy nagyobb kiszerelésű kulacs, 8 dl-es űrtartalmú. Sportoláshoz tudom leginkább ajánlani, de munkába és iskolába is remek választás lehet.
Erre a linkre kattintva megtudjátok rendelni:  http://myequa.hu/termekek/flow-kollekcio/wave-2in1
Az én egyik kedvenc turmixom: Csokis turmix
Hozzávalók
•2 dl laktózmentes tej 
•20 g csoki
A csokit gőz felett megolvasztjuk és a tejjel összeturmixoljuk. A tejetéje nyomhatunk egy kis tejszínhabot, amelynek tetejére hinthetünk ízlés szerint kakaót vagy fahéjat. Ha szeretnénk akkor reszelt csokit is szórhatunk a tetejére, hiszen úgy még finomabb. 

Virágos kulacs

Harmadikként pedig a virágos kulacst teszteltem. 
Szerintem ő is gyönyörű szép és nagyon tetszik az egyszerű virágos mintája. Számomra pont ideális a mérete is, hiszen 600 ml-es az űrtartalma. Kiváló minőségű Eastman Tritan műanyagból készült. A kulacsok közül ő a legkevesebb súlyú, így bárhová nyugodtan magunkkal tudjuk vinni. Én gyümölcslevet és szénsavmentes vizet fogyasztottam belőle. A másik két kulacshoz hasonlóan ő is remekül teljesítette a zárodást. Tehát nem csöpögött még akkor sem, amikor a táskában hurcoltam magammal. Stílusos, nőies és igazán remek termék. 
Erre a linkre kattintva megtudjátok rendelni: 
Ha ti szeretnétek tenni a környezetünk védelmében és szeretitek a különleges, praktikus tárgyakat mindenképpen srezzetek be egy My Equa kulacsot! 💧 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱