2018. december 1., szombat

Karácsonyi tag 🌲🌲

Sziasztok!
Nagyon gyorsan telik az idő. Ma már december elseje van. Így szeretnék nektek kedveskedni egy karácsonyi taggel. Remélem, hogy tetszeni fog Nektek. 😊 
🌲
1. Mi a legelső ünnepekkel kapcsolatos emléked? 
Emlékszem, hogy amikor kicsi voltam, mindig a nagyszüleimnél töltöttük a Szentestét. Anyukám és a két nővérem feldíszítették a fát, a nagymamám főzött és az apukámmal beszélgetett, én pedig rajzoltam a nagypapámnak. Persze én is segítettem a fa díszítésben, de jobban szerettem a nagyapámmal lenni. Majd karácsonykor otthon voltunk és megkaptuk az ajándékokat. Emlékezetes volt számomra, mikor megkaptam a nagyon vágyott baba konyhámat és a három kerekű baba kocsimat. :) De emlékszem, mikor még tanár szerettem volna lenni és kaptam karácsonyra egy rajztáblát.

2. Kis vagy nagy karácsony?
Legyen együtt a család és együnk finomakat. Nekünk bár nagy családunk van, amióta nem élnek a nagyszüleim már szűk családi körben szoktuk tölteni a karácsonyt. Szóval én a kicsire szavazok, de az igazán boldogra. Ahol nem az ajándékok számítanak, hanem az együtt töltött idők és a béke.

3. Vannak családi, ünnepi szokásaitok, amelyet te is tartasz?
Én még a családommal élek, így közösen díszítsük fel a fát, segítek anyukámnak a sütésben és szenteste megajándékozzuk egymást. Karácsonykor és karácsony másnapján nagy ebédet tartunk, majd pihenéssel töltjük az időt. 

4. Igazi vagy műfenyő?
Én a műfenyőre szavazok. Szerintem nem szabadna több fenyőt kivágni azért, hogy karácsony után a kukában landoljanak. :( 

5. Mi a legemlékezetesebb karácsonyi ajándékod?
Mint említettem az az első kérdésnél a baba konyhám, a baba kocsim, a rajz táblám, és a emlékezetesek voltak még a sok Disney mese kazetták. De nagyon örültem a pár évvel ezelőtt kapott hógömbömnek és a kis macimnak, amelyet az unoka öcsémtől kaptam. Tavaly pedig a Nász és téboly c.könyvet kaptam...az is emlékezetes volt. :) Hú...de most már abba hagyom, mert egy regény is írhatnák, hiszen én minden ajándéknak nagyon örültem. 

6. Mi a kedvenc ünnepi ételed?
A diós beigli, a tyúk hús leves és a sajttal töltött hús.

7. Mi az ami nélkül nem lenne számodra tökéletes az ünnep?
Beigli. Nélküle nincs karácsony.

8. Kedvenc karácsonyi filmed?
A Polár Expressz és a Grincs. 😍

9. Kedvenc karácsonyi zenéd?

10. Van valami a kívánságlistádon?
Nincsen. :)

11. Mutatnál néhány ünnepi fotót, amit szeretsz?
Igen, van egy amely nagyon kedves a számomra. :) Itt öt éves voltam és ez lenne az a bizonyos a baba konyha. 😊 A kép elkészülése után elsírtam magam örömömben. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱