2018. december 3., hétfő

Tea Book Tag 🍵🍵

🍵🍵
Sziasztok! Néhány hete Dalma kihívott a Tea Book tagre, amelyet ezúton is köszönök szépen Neki! 😊 
Dalma book tagjét ezen a linken eltudjátok olvasni:
🐾
Instant tea, avagy a legrövidebb könyv, amit idén olvastál
Kedvencem a Bane krónikák közül. Nagyon aranyos történet és ebben a kötetben még jobban megszerettem Alecet és Magnust. A maga 56 oldalával pedig ő a legrövidebb könyv, amelyet idén olvastam.

Zöld tea, avagy egy könyv zöld borítóval
Ez elfogadható zöldnek? A legszebb karácsonyi történet, amit olvastam. 

Forró citromos tea mézzel, avagy egy könyv, ami átmelengeti a lelked
Erre a kérdésre még mindig a Sugar a válaszom. Csodálatos történet az barátságról és az elfogadásról, ezért mindig megmelengeti a szívemet ez a regény. 


Ötórai tea, avagy egy könyv, amit angolul olvastál

Könyvet nem szoktam angolul olvasni, de mangákat igen. Általában romantikus, iskolás történeteket szoktam olvasni, mint például a Say I love you.

Gyógytea, avagy egy olyan könyv, amit nem élvezetből, hanem "muszájból" olvastál el
🐾
Ilyen nem volt szerencsére. Csak olyan könyvet olvasok el, amelyet én szeretnék. Régebben még olvastam könyveket csak a kihívások miatt, de ma már felhagytam ezzel a szokásommal. 

Fekete tea, avagy egy olyan akció dús könyv, amin soha, de soha nem tudnál elaludni.
A Beépített hercegnő számomra nagyon érdekes történet volt és folyton történt benne valami olyasmi, amiatt nem bírtam letenni a könyvet. Ezért biztosan nem tudnék elaludni rajta. 

Jeges gyümölcs tea, avagy egy igazi hamisíthatatlan nyári kaland
🐾 
Sajnos nem volt ilyen regényben részem idén. :(


Kalinka szamovár, avagy egy könyv, amit csak alkohol tudott volna elviselhetővé tenni
...Borzalmaknak a borzalmának a borzalma ez a könyv. Szerintem ezen már egy 100 éves skót wiskey sem segített volna. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱