2018. december 10., hétfő

Zenuda Shop ☺

A mai posztomban egy magyar ruházati webshopot szeretnék nektek bemutatni. A Zenuda Shopban remek áron vásárolhattok minőségi ruhadarabokat. Én most egy leggingset és egy kapucnis felső szettet választottam. A szállítással nagyon megvagyok elégedve. A termékek szépen külön zacskóban voltak elhelyezve, illetve a szállítás is gyors volt. Néhány nap alatt megérkezett hozzám, annak ellenére, hogy most rengeteg csomagot kell feldolgozni és kiszállítani az ünnepek alkalmából.
💠

Top & Kapucnis felső szett

Hatalmas volt a színválaszték ebből a termékből (is) , ezért nehezen tudtam kiválasztani, hogy melyiket is rendeljem meg. Kapható: - narancs-zöld, - narancs-kék, - pink-zöld, - pink-kék, - sötétkék-narancs, - világoskék-narancs, - szürke-pink, - fekete-zöld, - fehér-pink, -fehér-zöld és szürke-kék színkombinációban is. Végül a fekete alapon, rózsaszín mintás mellett döntöttem.
A top anyaga kicsit vastagabb, ami számomra nagy pozitívum, mert nem kedvelem túlzottan a vékony anyagból készült ruhadarabokat.
Finoman a testre simul. Kényelmes viselni önmagában is, de akár pulcsi alá is vehetjük, hiszen fontos a réteges öltözködés az ilyen hideg időben. A pántja vékonyabb, de erős anyagból készült, így nem kell attól tartani, hogy lecsúszkál a vállunkról. A szett másik darabja pedig egy cipzáros, kapucnis felső.
Nagyon tetszik benne, hogy rövidebb fazonú. Egy pólóval vagy toppal párosítva tökéletes lehet a mindennapokra. Suliba, munkahelyre is szuper lehet, mert kényelmes és jól lehet kombinálni. Én lazábban szoktam öltözködni a mindennapokban, hiszen hozzám leginkább a lezser és laza ruhadarabok állnak a legközelebb. Ezért a Zenuda Webshop nekem nagyon szimpatikus volt már az első pillanatban is, hiszen a kínálatukban főként kényelmes és hétköznapi ruhák, kiegészítők találhatóak meg. Ráadásul nagyon baráti áron. Ez a szett is mindössze 2290 forintba kerül.

Bélelt farmerhatású nő leggings


Mindenképpen szerettem volna egy kényelmes farmert, amely meleg is egyben, de nem igazán találtam olyant, amely mindkét feltételnek megfelelt volna. Ezért nagyon megörültem, mikor a Zenuda webshopon megtaláltam ezt a leggingset. Vastag anyagból készült és bélelt, ezért meleg is. Ezek mellett nagyon jól formálja az alakomat is és klasszul néz ki bakanccsal és bokacsizmával is. Kapható sötétkékben, feketében és viilágoskékben is. Elöl található rajta két zseb is, amely strassz kövekkel van díszítve. A leggings 85% poliészterből, 10% pamutból és 5%elasztánból készült. Egy hosszabb pulcsival nagyon csinos és komfortos szettet kaphatunk, ezért nekem nagy kedvencem lett ez a leggings. Az ára pedig mindössze 2190 forint.

Összességében én nagyon megvagyok elégedve a termékekkel! Mindkettő minőségi és kényelmes. Ha ti számotokra is fontos a minőség és nem szeretnétek vagyonokat költeni ruhákra, akkor mindenképpen látogassatok el a Zenuda Shopra: 👉 https://www.zenudashop.hu/ 👈
A bejegyzésben megemlített termékek:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése